Ik zal zien voor wat variatie, in de mate van de mogelijkheid van m'n donatie
Of er moest een budget voor voorzien worden door de penningmeester?
Moderator: Moderators
Net op de VV verdeler gelegd. Ik heb de afgelopen dagen m'n riool moeten verleggen, het kwam ergens uit waar het niet uit mocht komen.ritsaert snijder schreef:Tim,
heb je dat grondmengsel nog op een plankje kunnen laten drogen?
Ja hoor, dat kan, ik zet hem op de lijst met medewerkers.Tim schreef:Peter: Wil je Auke op de helpers gooien, hij is niet goed in toeschouwen.
Ahah super.Sandman79 schreef:Jimmeuh,
ik kan ook wel wat Belgisch bier meepakken. Eventueel samen rijden? Ik ben van Genk...
Raf,raf schreef:Ik heb de steenzaagmachine nagekeken en hij kan 10 cm diep zagen,
ik heb op de zaagmachine een klinker geplaatst van 9 x 9 x 19 cm als voorbeeld.
op de foto's staat een voorlopige opstelling van een rocket.
@Raf,raf schreef:Dat zijn vuurvaste stenen (30 x 15 x 10 cm )die met die steenzaagmachine doorgezaagd zijn. zodanig dat de maat wordt: 30 x 15 x 3 centimeter
Daar kan ik wel een tiental van missen.
@Krekel,krekel schreef:Ik wil niet al te egoïstisch overkomen, al besef ik wel dat dit zo klinkt....maar hebben we er baat bij om mensen onbeperkt toe te laten? Of ligt de klemtoon op mensen die materieel meebrengen en staat er geen limiet op?
Wat jij waarschijnlijk verwachtte is een instructie weekend, met colleges en hands-on demonstraties.krekel schreef:Ik ging van het principe uit van het min of meer op maat begeleiden/informeren aan de hand van zeer mooi didactische exemplaren.
Dus: tenzij er iemand zich meldt die materiaal en materieel dat we nog missen mee wil brengen of een specifieke taak op zich wil nemen dan is de inschrijving wat mij betreft gesloten.
Er komen tekeningen en ik weet globaal welke kant ik op wil.