Vanavond de gelijkrichter erop gezet.
Het voltage is bij dit rustige toerental ongeveer 400 volt, dc gemeten.
Dit komt goed uit voor de netinverter.
Die amperage meter, da's een gevogel. De compressor geeft netto ongeveer 100 Watt.
De luchtleiding is nogal dun en lang, en de compressor is ook niet zo best.
Stoom geeft een heel ander beeld van de situatie is mijn ervaring. De druk licht bij stoom lager en de flow ligt hoger.
Dat t.o.v. een luchtcompressor, die is peanuts in vergelijking tot een vlampijp ketel met een vermogen van 2,5 bhp.
Op een kleine stoomtractor kun je met dit vermogen ca 40 km/uur halen.
Vandaar dat men vroeger zei : "Een locomotief die op expansiekracht rijdt" Dat wil zeggen wat de locomotief verdampt wordt
gelijk verbruikt naar de cilinders, zonder extra druk op te bouwen. Da's ook een beetje het geheim van veel water (stoomproductie) verbruik
op lage temperaturen. Het is maar goed dat het een gesloten systeem wordt.
Maar voor een functietest of het generator gedeelte goed funtioneerd is het wat mij betreft goed. Het is net als Dj, als je
iets voor de tweede keer doet, kun je het bijna met je ogen dicht, haha.
En een hardware foto gemaakt van het condensverloop na de vaanmotor.
Je ziet hier 4 onderdelen liggen.
1. De vaanmotor draait op stoom.
2. De stoom uit de vaanmotor gaat de kleine platenwisselaar in, hier wordt het voedingswater voor de stoomketel mee voorverwarmd.
4. Het gedeeltelijke condens komt in de grote ronde wisselaar en wordt verder afgekoeld totdat het puur condens is.
5. Het condens wordt verder terug gekoeld in de 3e wisselaar tot ongeveer 10-30 graden (vloerverwarming ltv)
Over de task force gesproken,
Dat de politie zich zo voor schut zet en op deze manier mensen motiveerd om juist wel een grote bom te maken
Dit heb ik de jeugd van tegenwoordig alleen maar zien doen de laatste dagen op internet, ze keren zich tegen de task force met allerlei films.
De task force is qua beeld 1 persoon met flaporen, als dit het beeld moet zijn van illegaal vuurwerkbestrijding, dat is zielig en lachwekkend, vandaar
nog een inleiding op het gebied van waterstof met zuurstof i.pl.v. acyeteleen met zuurstof. Wordt vervolgd.
ala al task mupped show.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.