Je zit nog op bovenleiding? En hoeveel volt heb je, ook niet onbelangrijk. Zou anders wel is goed kunnen dat je leuk saldeert over je meter, maar de opgewekte energie alleen tot warme pootjes van de kraaien leidt.michel schreef:Momenteel kan ik hier maximaal 1 fase van 230 volt, 20 Ampere terugleveren het net op.
Dat betekend dus dat je stuurt (begrensd) op warmtevraag. Elektriciteit is het bijproduct!michel schreef:De restwarmte wordt gebufferd.
Om het betaalbaar te krijgen. Elektriciteit is hoogwaardige en dure energie, met salderen is daar flink te middelen / te besparen zonder accubank systeem. Voor alleen de warmte hoef je het niet te doen, kachel als bij Peter of John, en die behoefte is met minder gedoe gedekt.michel schreef:Mocht de kachel functioneel zijn dan is de energie inverteren het net op mijn eerste belang.
Ja, dat meen ik zeer serieus.michel schreef:Meen je dit, wat is er zo bijzonder aan.
De eenvoud, en vooral de transparantie, tastbaarheid. Dit is de kraan waar de stoom naar binnengaat . Daardoor komt dat naar buiten. En gaat dat wiel draaien.
Super!
Daar heb je dus de zeer praktische ervaring van een stuk natuurkunde ondergaan!michel schreef:Zonder dat massieve stuk rvs316 doet de machine het niet.
Ik vind die Honeywell’s schitterend gevonden, met die veer eronder, net echt!michel schreef:Klopt, had geen materiaal om een bakschuif in elkaar te fietsen op de cilinder zelf.
Stork heeft ook zoiets gemaakt, kun je nog zien in stoomgemaal Halfweg. Tripel expansiemachine op een drijfstang met kleppen.
Laat dat nou ook m’n opzet zijn!michel schreef:Hier ga ik me in verdiepen.
Heb jij bij al je experimenten nu echt een condensor vacuüm opgewekt?
Aha, dan heb ik daar ook weer plaatjes bij!michel schreef:Maar liever veel energie in korte tijd en waarom, dit is een gevoel, misschien heeft het met ongeduldigheid te maken.
Voor we weten drijven we het topic weer uit…michel schreef:Dit deden ze vroeger ook bij vriezers op stoomboten. Maar dat weet jij beter dan ik.
Waarom je in eens zo’n pak vermogen los gooit. Reden: geen werk aan pallets verkleinen. Is begrijpelijke gedachte.michel schreef:Wat bedoel je hier precies mee te vragen.
Maar, de volgende slag is, te doorgronden dat dit haaks op de vraag staat!
Het is al eerder gememoreerd, maar bedenk goed de woorden van Dirk B: de mooiste opslag van zonne- energie is hout!
Groet, Cp