Ik ben er blij mee dat je je weer terug bent naar stroom op 1. Dat is wat ook voor mij het meest interessante is.
Mijn omgeving bestaat uit hout hout hout en hout.... maar hoe maak ik er electra van!?
Moderator: Moderators
51.91101,6.275427 schiet 'm maar....michel schreef:Een stuwraket van bouwen, als je hem wilt, dan stel ik de lengte en breedte graad op jou
tuin in. Dan doe ik er gelijk een briefje bij dat de bezorgingskosten gratis zijn. (grapje).
michel schreef:Een stuwraket van bouwen, als je hem wilt, dan stel ik de lengte en breedte graad op jou tuin in. Dan doe ik er gelijk een briefje bij dat de bezorgingskosten gratis zijn. (grapje).
Maar dan, elementair inzicht in de techniek, natuur- en scheikunde! Blijkt niet meer dan grootheidswaanzin te zijn:michel schreef:Ik stel mij voor dat hij met een emmer houtsnippers zelfs een kleine raket naar de maan kan sturen, grapje.
michel schreef:In later stadium kun je een in en uitlaat turbo monteren hetgeen je raket meer vermogen zal geven. De snipper voeding van dit systeem moet net als bij een pelletkachel in een afgesloten aaneengesloten voorraad ruimte gebeuren.
Ten tijde dat het vermogen zo groot is geworden dat u met deze opstelling kunt vliegen,
dan kunt u mij als piloot boeken.
Of je geen oxidator nodig hebt…Met dit gebrek aan inzicht haalt dat ding de overkant van de straat niet eens, laat staan daar aan het eind bij Kockie. Darwin Award, dat zou een oplossing wezen.michel schreef:Koolstof is ook een mooie brandstof omdat het hoge opslagdrukken aankan.
Ik denk dan aan ruimtevluchten. In combinatie met hybride cellen kun je veel bereiken.
vs.michel schreef:Ik hou niet van mensen die andere mensen afvallen. Zie uw eigen opmerking over antwoorden waar je niks aan zou hebben.
Ik constateer dat waar michel en light011 eerst 2 handen op 1 buik waren (http://www.ecologieforum.eu/viewtopic.p ... 8&start=15) er nu toch sprake is van enige verwijdering tussen beiden. Edit.michel schreef:Een defro duo lijkt mij ook een worst case senario. (geen grapje).
De naam zegt meer dan het hele ding voorsteld.
Ik ben niet negatief, maar ik zie de deze kachel gewoon als de zoveelste mislukkeling uit het rijtje zonder dat je het zelf doorhebt.
michel schreef: Laten we dit topic afsluiten.
Dit is niet goed voor de site.
Bij deze!Chicken Power schreef:Helemaal mee eens, maar wie wind zaait... .michel schreef:Voor de duidelijkheid, even goede vrienden, maar laat iedereen in zijn waarde, anders krijg je de wind van voren!!