Magnetenring en naaf samengevoegd.
Met deze werkwijze kan ik op de naaf inspannen om de achterzijde van de ring vlak te draaien t.b.v. de magneten.
windenergie
Moderator: Moderators
-
m.bouwer
Re: windenergie
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
m.bouwer
Voorste magnetenring en montage-ring voor de achterste magnetenring.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
m.bouwer
Compleet met as. Het streven is om de magneten vlak langs de spoelen te laten draaien en daarom zijn
de voorste magnetenring, montagering voor de achterste magnetenring en lagerpassing in één opspanning gedraaid.
de voorste magnetenring, montagering voor de achterste magnetenring en lagerpassing in één opspanning gedraaid.
-
Slooij
heey ik ben ben benieuwd of het project door gaat of misschien een pauze is ingelast. ik ben net klaar met de pauze en ben weer wat actiever met mijn project bezig. 
soms is het ver gezocht wat men zoekt.
-
m.bouwer
@ Slooij,
Eigenlijk gaat het mij om contact met anderen die ook windenergie willen benutten.
Kun je iets vertellen over jouw project?
Eigenlijk gaat het mij om contact met anderen die ook windenergie willen benutten.
Kun je iets vertellen over jouw project?