Realisatie van bouwpercelen op mijn grond

Hier kan worden gediscussieerd over duurzaam bouwen van woningen en andere panden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Adriaan Kragten

Realisatie van bouwpercelen op mijn grond

Bericht door Adriaan Kragten »

De notitie: "Ideeën over realisatie van drie, zestien, twaalf of acht bouwpercelen in Boskant" kan bekeken worden op mijn website: www.kdwindturbines.nl onder het menu "No wind energy". Aan deze notitie van 30-1-2025 werd recentelijk de optie van acht bouwpercelen toegevoegd. De huizen uit deze optie worden beschreven in de aparte notitie: "Ideeën over een huis met vier 2-kamer appartementen en twee studio's".
Adriaan Kragten

Re: Realisatie van bouwpercelen op mijn grond

Aan deze notitie werd op 14-8-2025 een nieuw hoofdstuk 6 toegevoegd getiteld: "Toevoeging van twee VIRYA-10S windturbines".
Adriaan Kragten

Aan deze notitie werd op 18-10-2025 een nieuw hoofdstuk 7 toegevoegd getiteld: "Toevoeging van één VIRYA-13 windturbine".
Adriaan Kragten

Deze notitie is te komen vervallen en vervangen door de notitie: "Ideeën over realisatie van negentien of zeventien bouwpercelen in Boskant". Hierbij wordt er een groot gebouw van een multi functionele accommodatie (MFA) tussen de padelbanen en de huizen geplaatst dat het geluid van de padelbanen afschermt. Daardoor is meer woningbouw mogelijk.
Plaats reactie