Voor de liefhebber, om te mulchen, als strooisel te gebruiken, of voor een ander doel: veel oud hooi aangeboden. Gratis af te halen. Gedeeltelijk nog in balen, maar bij veel balen zijn de touwtjes kapot (wat dan weer balen is). Meeste hooi is 10+ jaren oud
Ook nog een kleine partij hooi van een jaar of 2 oud. Ziet er nog goed uit en ruikt nog lekker. Voor een kleine vergoeding mee te nemen
Alles af te halen in Zeddam
Oud hooi aangeboden
Moderator: Moderators
- kockie
- Site Admin
Oud hooi aangeboden
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
-
Slooij
Re: Oud hooi aangeboden
Hooi ik kwam in mijn woon werk verkeer een velt gras tegen met een te koop bord daarop. Ik dacht al wat is hier nou weer aan de hand ik begreep het niet egt en ja hoor en paar weken later was het bord verkocht geplaatst een kleine 2 weken later hebben ze de snede gemaakt en mooie balen gemaakt.
soms is het ver gezocht wat men zoekt.
- kockie
- Site Admin
Re: Oud hooi aangeboden
Het goede hooi is inmiddels opgegeten door de koeien van de buurman, toen daar door droogte het gras ongeveer op was, het minder goede hooi ligt te composteren.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.