Ik heb enkele noobvraagjes rond het verwarmen van een huis met een mazoutkachel. Kunnen jullie mij wat raad geven vooraleer ik op bezoek ga met de Immo?
- Is verwarmen met mazout even veilig als verwarmen met centrale verwarming op gas naar ontploffingsgevaar toe?
- Zorgt verwarmen met mazout voor een groter vochtpercentage in de lucht? (wat niet goed zou zijn voor mijn collectie cd's)
- Hoe kunnen we checken of de mazoutkachel in het huis nog goed en veilig werkt, vooraleer het contract te tekenen? Waar moeten we op letten en waar moeten we naar vragen?
Alvast bedankt!
Verwarmen met mazoutkachel: voor- en nadelen?
Moderator: Moderators
-
Wip3out
- kockie
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Verwarmen met mazoutkachel: voor- en nadelen?
Ehhh, niet om het een of ander, maar kun je me het ecologische gedeelte van je vraag uitleggen?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
-
Dutch John
Tsja Kockie, dekt Het Ecologie- en Duurzame Energieforum de lading niet beter?
Groet,
DJ
Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
- kockie
- Site Admin
- Contacteer:
Tja, ik denk het wel... Past alleen niet in het logo en de term duurzaamheid wordt door van die snelle mensen zoveel geweld aangedaan (verkracht)
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.