Ik heb een combi-ketel van ACV Prestige Excellence 18-32 MK III (met buitenvoeler) waarbij een aan/of-thermostaat geleverd was
Nu heb ik een Homexpert THR870C aangekocht en geïnstalleerd volgens de voorschriften (ook draadjes gewisseld op de ketel) maar volgende problemen duiken nu op:
- de kamertemperatuur staat op -24 graden
- er staat een icoontje met een telefoon te knipperen
- na een aantal minuten komt er ook een icoontje van een moersleutel op het scherm, bij het klikken op de knop info staat er dan: interne fout
- er kan ook niet geprogrammeerd worden: er verschijnen vreemde tekens op het scherm.
Van bovenstaande foutmeldingen staat er niets vermeld in de gebruikershandleiding.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
installatie thermostaat
Moderator: Moderators
- kockie
- Site Admin
- Contacteer:
Re: installatie thermostaat
Hallo Bekie,
Heb je de leverancier al gevraagd? Deze zal toch de meeste ervaring met het ding hebben.
Heb je de leverancier al gevraagd? Deze zal toch de meeste ervaring met het ding hebben.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Why should I work harder when I can work smarter
- Chicken Power
Re: installatie thermostaat
Dat is een aardig probleem. Het heet OpenTherm.
Dit is een 'eigen' ketelontwerp van het Belgische ACV, niet de gekloonde Intergas variant. Die heeft soms ook wat problemen met het algemene OT protocol. Ik ben nog niet bekend met mensen wier hobby het is om dit probleem te tackelen.
Deels wordt het door de fabrikant zelf veroorzaakt, de problemen doen zich natuurlijk nooit voor met de thermostaat van het eigen merk.
Groet, Cp
Dit is een 'eigen' ketelontwerp van het Belgische ACV, niet de gekloonde Intergas variant. Die heeft soms ook wat problemen met het algemene OT protocol. Ik ben nog niet bekend met mensen wier hobby het is om dit probleem te tackelen.
Deels wordt het door de fabrikant zelf veroorzaakt, de problemen doen zich natuurlijk nooit voor met de thermostaat van het eigen merk.
Groet, Cp
Verwijderd.