beste lezer,
Ik ben student handelswetenschappen aan de Hogeschool Gent. In het kader van mijn thesis doe ik onderzoek naar de effectiviteit van ecolabels bij de Vlaamse consument.
Dit onderwerp ligt mij sterk en heb ook reeds voor mijn bachelorpaper onderzoek gedaan naar het ecolabelschema Cradle to Cradle. Gelukkig was ik in staat om dit onderwerp zelf aan te brengen om verder over dit thema te schrijven in mijn thesis.
Tijdens het inleidende literatuuronderzoek kwam ik enkele interessante zaken te weten over ecolabels en het aankoopgedrag van consumenten met betrekking tot ecologische producten. Helaas is er in Vlaanderen binnen dit domein nog weinig onderzoek gebeurd.
Net daarom lijkt het mij dan ook enorm interessant om hier mijn masterthesis over te doen en te rapporteren over het gebruik van ecolabels in Vlaanderen.
Om representatieve uitspraken te kunnen doen naar volledige populatie van Vlaamse consumenten, moet ik uiteraard over voldoende respondenten beschikken. Ik doe dan ook een oproep naar alle lezers om even 15minuten van hun tijd te nemen om onderstaande enquête in te vullen.
De vragen zijn uiteraard zelf-verklarend en er is geen voorkennis nodig om de vragen te kunnen beantwoorden.
link naar de enquête: http://hogent.qualtrics.com/SE/?SID=SV_aidlqoX3QtxNtBy
Ik hoop u binnenkort van de boeiende resultaten van deze enquête en mijn onderzoek te kunnen voorzien.
Voor lezers die graag wat verdere info wensen of die willen discussiëren over ecolabels ben ik uiteraard ook steeds bereikbaar!
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Met vriendelijke groeten
D'hont Bruno
effectiviteit ecolabels
Moderator: Moderators
- kockie
- Site Admin
Re: effectiviteit ecolabels
Geplaatst met toestemming van alle moderators.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Why should I work harder when I can work smarter
- Tim