Hallo
Heeft iemand ervaring meteen inbouwhout/cv kachel van kratki? Zie kratki.eu.
Wij hebben een nieuwbouwwoning en willen een betaalbare inbouwhoutcv aanschaffen die we door middel van een buffer op onze vloerverwarming aan willen sluiten eventueel ook op onze tapvoorziening. Heeft iemand hier ervaring mee? We hebben een itho cv met platenwisslaar. Graag jullie ervaringen adviezen en uiteraard tips.
GR Henk
ervaring met inbouwhout/cv kratki
Moderator: Moderators
-
deleted
Re: ervaring met inbouwhout/cv kratki
Beste Henk,
Welkom op het forum.
Normaal hebben we niet graag posts die direct naar een merk verwijzen.
En onze radar staat al helemaal op scherp als dat bij de eerst posting gebeurd ...
Maar ik ga het even aanzien om volgende redenen:
De inbouwcssettes hebben volgens hun eigen specs rendementen rond de 62% , een paar tot 72%
Dat kan ik nauwelijks reclame noemen
Ten tweede zie ik geen inbouwkachel bij deze firma met een warmtewisselaar/boiler (?)
G
Welkom op het forum.
Normaal hebben we niet graag posts die direct naar een merk verwijzen.
En onze radar staat al helemaal op scherp als dat bij de eerst posting gebeurd ...
Maar ik ga het even aanzien om volgende redenen:
De inbouwcssettes hebben volgens hun eigen specs rendementen rond de 62% , een paar tot 72%
Dat kan ik nauwelijks reclame noemen
Ten tweede zie ik geen inbouwkachel bij deze firma met een warmtewisselaar/boiler (?)
G
-
kiekoet
Beste G
Sorry het was en is niet mijn bedoeling om reklame te maken. Maar google op het merk en kwam om deze site terecht. Met de bedoeling om advies in te winnen en zo een goede keuze te maken. Wat betreft de inbouw casette met boiler deze hebben ze wel en volgens hun met een rendement van 81%. Nogmaals ik ben hier puur om onafhankelijk advies van mensen die vaker met dit bijltje hebben gehakt en niet van een verkoper die alleen maar zegt wat ik wil horen. Kunnen julie me een advies geven in deze mag uiteraard ook direct op de mail. Zit niet vast aan een merk wel aan inbouw.
GR Henk
Sorry het was en is niet mijn bedoeling om reklame te maken. Maar google op het merk en kwam om deze site terecht. Met de bedoeling om advies in te winnen en zo een goede keuze te maken. Wat betreft de inbouw casette met boiler deze hebben ze wel en volgens hun met een rendement van 81%. Nogmaals ik ben hier puur om onafhankelijk advies van mensen die vaker met dit bijltje hebben gehakt en niet van een verkoper die alleen maar zegt wat ik wil horen. Kunnen julie me een advies geven in deze mag uiteraard ook direct op de mail. Zit niet vast aan een merk wel aan inbouw.
GR Henk
- Chicken Power
Mijn waarde Gandalf,
Beste Henk,
Uiteraard ook welkom, maar we kieken hier wel goed oet!
Maar je kunt de dubbele zoekfunctie van dit forum is gebruiken.
Ga je eerst is zeer uitgebreid inlezen op deze site, zie ook vooral je ecologische betrokkenheid meer duidelijk te maken dan het economische gewin zoals waar je nu blijk van geeft.
En stel dan gerichte vragen.
Groet, Cp
Beetje het zelfde gevoel, qua nekharen, maar wat andere argumenten. Merknamen is echt niet spannend, meer en vooral sneller verduidelijkend.Gandalf schreef:Normaal hebben we niet graag posts die direct naar een merk verwijzen.
Dank voor het uitzoekwerk, en met die spec’s neem ik je conclusie direct over.Gandalf schreef:Dat kan ik nauwelijks reclame noemen![]()
Daar doelt Henk ook niet op, dat slaat op zijn gasketel. Itho is in Nederland een heel grote club in verwarming en koeling, en die brengen sinds een jaar of wat onder hun eigen naam een elders gefabriekte ketel uit. Dat ding heeft ook een andere naam dan vermeld, en zonder nadere type aanduiding zegt de hele vermelding al niks.Gandalf schreef:Ten tweede zie ik geen inbouwkachel bij deze firma met een warmtewisselaar/boiler (?)
Beste Henk,
Uiteraard ook welkom, maar we kieken hier wel goed oet!
Ik heb er zelf nog nooit van gehoord, en op deze site en andere ook nog niet van vernomen.kiekoet schreef:Heeft iemand ervaring meteen inbouwhout/cv kachel van kratki? Zie kratki.eu.
Maar je kunt de dubbele zoekfunctie van dit forum is gebruiken.
Dat is dus zeker geen unieke vraag, en laat veel ruimte voor toekomstige ellende open.kiekoet schreef:Wij hebben een nieuwbouwwoning en willen een betaalbare inbouwhoutcv aanschaffen
Onderhand hier meer dan genoeg mensen en installaties!kiekoet schreef:die we door middel van een buffer op onze vloerverwarming aan willen sluiten eventueel ook op onze tapvoorziening. Heeft iemand hier ervaring mee?
Das mooi. Niet verkeerd, kon slechter.kiekoet schreef:We hebben een itho cv met platenwisslaar.
We hebben een broertje dood aan forumhoppers en vragendumpers, die kortstondig en uitsluitend op zoek zijn naar antwoorden, waarvan de meeste al is beantwoord zijn.kiekoet schreef:Graag jullie ervaringen adviezen en uiteraard tips.
Ga je eerst is zeer uitgebreid inlezen op deze site, zie ook vooral je ecologische betrokkenheid meer duidelijk te maken dan het economische gewin zoals waar je nu blijk van geeft.
En stel dan gerichte vragen.
Groet, Cp
Verwijderd.