Houtvergasser in de praktijk

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Jos Fontenille

Houtvergasser in de praktijk

Bericht door Jos Fontenille »

Bonjour, Ik heb sind 2 jaar een houtvergasser van Baxi. http://www.youtube.com/watch?v=jS07SjsUTw0 (dit is niet mijn innova maar het geeft een idee)
Het systeem bestaat uit de solo innova 30(KW), 2 buffertanks van elk 1000 liter, een 300 liter boiler en radiatoren door het hele huis. Dat staat overigens in Frankrijk. Ik stook ons hele vrijstaande huis ik genereer heet water voor de boiler. Het systeem werkt op zich prima. Ik zoek mede gebruikers om ervaringen uit te wissellen. Hoe optimaliseer je het systeem, hoe maak je effectief schoon en wanneer, tips and trics, do's and dont's etc etc. Ik hoor het graag. Groet, Jos
Laatst gewijzigd door kockie op 22 feb 2011, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titelfix
Chicken Power

Re: Houtvergasser in de parktijk

Bericht door Chicken Power »

Allo Jos,

En welkom, dat scheen je nog niet geheten te zijn, maar bij deze.

Antwoorden op de door jou gestelde vragen krijg je door hier eerst heel veel te lezen en dan gericht te gaan vragen, of bij betrokken onderwerpen je eigen ervaring te delen.

Je krijgt gelukkig geen pasklaar antwoord in de schoot geworpen, daar moet je wel wat voor doen!

Vooral vaker inloggen dan je tot op heden gedaan hebt!

Groet, Cp
Verwijderd.
Jos Fontenille

Re: Houtvergasser in de parktijk

Bericht door Jos Fontenille »

Hallo CP, Das helder. Altijd weer wennen een nieuw medium. Inloggen , antwoorden zoeken. Moet even mij weg vinden. Dank voor de aansporing. Maaareh heb jij een houtvergasser of ken je iemand met zelfs een baxi?
Groet, Jos
Chicken Power schreef:Allo Jos,

En welkom, dat scheen je nog niet geheten te zijn, maar bij deze.

Antwoorden op de door jou gestelde vragen krijg je door hier eerst heel veel te lezen en dan gericht te gaan vragen, of bij betrokken onderwerpen je eigen ervaring te delen.

Je krijgt gelukkig geen pasklaar antwoord in de schoot geworpen, daar moet je wel wat voor doen!

Vooral vaker inloggen dan je tot op heden gedaan hebt!

Groet, Cp
Plaats reactie