wtw boiler aansluiten op houtencvkachel en bestaande cvcomb
Moderator: Moderators
-
klussjessman
wtw boiler aansluiten op houtencvkachel en bestaande cvcomb
Beste mensen ik heb helaas geen ervaring met aansluitingen van houten cv ketel op bestaande cv combi(nefit turbo30 bij 93). en helaas kan ik ook geen andere hulp vinden dan deze manier.
Zoals gezegd ik heb nu een oude combi ketel nefit turbo 30di wel draaiend is op vloerverwarming (hoofd) en 2de etage 2 radiatoren en op zolder 3 kleine radiatoren. helaas vorig jaar stook ik bijna 5000 m3. deze jaar wil ik sparen. dus ik heb snel een houten cv kachel 2dehands en een wtw boiler gekocht.
wat ik wil houten cv ketel en wtw boiler (techneco bl 300 )wil ik aaansluiten als buffer. buffer heeft capaciteit zelf warm water creëren tot 50 graden van lucht.en heeft ook extra een verwarming element.
hier heb ik een schets gemaakt hoe ik wil aansluiten. ik wil de buffer alleen als verwarming gebruiken. dus hout cv verwarmt buffer . van buffer gaat naar de vloerverwarming en als kan naar de 2 de etage en zolder.
nu wil ik graag van uw menigeen.
groetjes.
Zoals gezegd ik heb nu een oude combi ketel nefit turbo 30di wel draaiend is op vloerverwarming (hoofd) en 2de etage 2 radiatoren en op zolder 3 kleine radiatoren. helaas vorig jaar stook ik bijna 5000 m3. deze jaar wil ik sparen. dus ik heb snel een houten cv kachel 2dehands en een wtw boiler gekocht.
wat ik wil houten cv ketel en wtw boiler (techneco bl 300 )wil ik aaansluiten als buffer. buffer heeft capaciteit zelf warm water creëren tot 50 graden van lucht.en heeft ook extra een verwarming element.
hier heb ik een schets gemaakt hoe ik wil aansluiten. ik wil de buffer alleen als verwarming gebruiken. dus hout cv verwarmt buffer . van buffer gaat naar de vloerverwarming en als kan naar de 2 de etage en zolder.
nu wil ik graag van uw menigeen.
groetjes.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
bas-hilversum
- Contacteer: