Hoi,
Complimenten aan de Modjes voor deze site. Ik ben Stafan uit Noord Holland en heb de volgende vraag.
Heb een gesloten gashaard geplaatst in de woonkamer (vermogen 5,3 kw) oppervlakte woonkamer 46m2. In de woonkamer staat nu twee radiatoren van 2600 watt. Kan ik zonder probleem 1 van deze radiatoren verwijderen. Het is een woning van 1,5 jaar oud, dus nieuwbouw. De radiator die ik wil verwijderen hangt rededelijk dicht bij de gashaard, vindt het dus geen mooi gezicht zo´n radiator ernaast.
Alvast dank voor reacties.
Gashaard en radiatoren
Moderator: Moderators
- kockie
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Gashaard en radiatoren
Bedankt voor je compliment
Je hebt een extra verwarmingsbron geplaatst, die een ongeveer 2 maal zo groot vermogen heeft als de radiator die je weg wilt halen. Je hebt dus voldoende capaciteit om de kamer warm te krijgen (helaas niet duurzaam) Weghalen moet dus geen probleem zijn.
Om nog een ander probleem aan te stippen: waar zit je thermostaat? Krijg je geen problemen met de temperatuur in de rest van je huis?
Je hebt een extra verwarmingsbron geplaatst, die een ongeveer 2 maal zo groot vermogen heeft als de radiator die je weg wilt halen. Je hebt dus voldoende capaciteit om de kamer warm te krijgen (helaas niet duurzaam) Weghalen moet dus geen probleem zijn.
Om nog een ander probleem aan te stippen: waar zit je thermostaat? Krijg je geen problemen met de temperatuur in de rest van je huis?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Why should I work harder when I can work smarter