A: Vertel jij maar wat voor jou van toepassing is.JantjeV8 schreef:A: Je bent vlug van oordelen.koevlaas schreef:Maar welk huis verbruikt nou 5500m3 dan is het huis of heel groot of de isolatie e.d deugt voor geen meter.
B: Je oordeelt wederom snel. Hoe weet jij hoe ik stook?koevlaas schreef: Houtstook zoals jij doet is helemaal niet milieuvriendelijk en zelfs schadelijk/hinderlijk voor jou en je omgeving, maar dat is offtopic.
C: Ik miste na deze opmerking een reactie van Ingir, dus zal ik het maar doen: In plaats van het lang douchen te stimuleren, zou een levensstijl aangeleerd moeten worden om zo beperkt mogelijk te douchen.koevlaas schreef: Als je je WP dimensioneerd op ook het maken van warm water is een beetje vermogen wel gewenst, die van mij houdt de boiler tijdens het douchen op temperatuur waardoor er eigenlijk oneindig gedoucht kan worden. Met 5 personen in huis is dit zeker noodzakelijk.
B: Ik heb ervaring met houtstokers en weet ook dat iedere vorm van verbranding schadelijk is. Jij gaat proberen je modus operandi goed te praten, dat doen houtstokers namelijk allemaal. (Hondenbezitters trouwens ook, hun hond doet ook nooit wat).
C: Het gaat niet om lang, maar om tegelijk in bad/douchen van meerdere personen.
Mijn kinderen krijgen al een op de toekomst voorbereide opvoeding, dus geen houtstook, geen roken en alleen in benzine denken is uit den boze.