Dat was meer bedoeld in combinatie met een conventionele schijvenhakselaar, die bij ons in de buurt verhuurd wordt. daarvoor is de trekker echt te licht. Juist het snijdende principe zoals met die radiale trommel is volgens mij ideaal. Een vliegwiel is ook zeker in beeld. Iets in de geest van een vliegwiel van een hooipers o.i.d.JantjeV8 schreef:Als ik het goed begrijp beschik je over een tractor van 60PK?? Volgens mij is dat nogal en kun je daar ontzettend veel mee. Dat steyrtje op dat filmpje zal niet v
Dat is zeker een punt van aandacht, maar ik zei ook al dat er met veel beleid gesnoeid moet worden. Proberen kunnen we het altijd en mocht de boom overmatig bloeden gaan we later in het jaar zitten. De gedachte laat mij in ieder geval niet los.JantjeV8 schreef:Je snoeimoment lijkt me ook niet helemaal goed, je gaf aan te willen snoeien als de wilg nog vol in het blad zit om de takken zichzelf leeg te laten lopen. Dat kan wel, maar je hebt ook kans dat de boom zichzelf doodbloed.
Mocht het weinig problemen geven geeft het een enorme tijdwinst en veel minder broei.
Jan