Ik heb al een 24v trafo'tje gevonden en de buisthermostaat is besteld bij de conrad, kan ik dat binnenkort even afmaken. 'T mooie weer lijkt nu toch echt z'n beste tijd gehad te hebben ben ik bang en zo zit ik weer lekker warm deze winter.
controller voor een driewegklep
Moderator: Moderators
-
tebbe
Re: controller voor een driewegklep
Hey geert bedankt, harstikke duidelijk..
Ik heb al een 24v trafo'tje gevonden en de buisthermostaat is besteld bij de conrad, kan ik dat binnenkort even afmaken. 'T mooie weer lijkt nu toch echt z'n beste tijd gehad te hebben ben ik bang en zo zit ik weer lekker warm deze winter.
- kockie
- Site Admin
- Contacteer:
Heb je de klep al getest?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Why should I work harder when I can work smarter
-
tebbe
Net getest zonder de buisthermostaat (daar wacht ik nog op, zal begin deze week ergens wss bezorgt worden), maar 't werkt zo met de 2 draadjes tegen elkaar houdend