Zonnepanelen, nog interessant?
Moderator: Moderators
-
pelletpower
Re: Zonnepanelen, nog interessant?
Ja di. Was ik al bang voor dat je dat ging zeggen. De open vulcontainer en eenvoud spreekt me erg aan. Voor stationair gebruik moet dit een heel eind goed komen. Als ik je pelletgrasmaaier nog wil zien, moet ik snel zijn. De winter is er zo. Beter zoiets face to face bespreken, dan vervuilt dit topic ook niet.
- Tim
Hihi, die betaal ik ook, aan de bank....Dutch John schreef:vermogensrendementheffing betaalt. Heb je de luxe dat af te moeten dragen, dan rekent het anders.
Tim
-
deleted
Eigenlijk nog een geluk dat we geen faire prijs betalen voor de Afrikaanse metalen en de Chinese werkuren anders moest er zelfs niet gerekend worden.
G
G
- Tim
Ja G,
Daar zeg je wat. Maar dan klopt het gehele plaatje niet. Dan was ik ook 10kg lichter, of sterker, dan was ik er helemaal niet.
Hoeveel dingen heb jij in huis waar op staat: Fair trade uit België?
Tim
Daar zeg je wat. Maar dan klopt het gehele plaatje niet. Dan was ik ook 10kg lichter, of sterker, dan was ik er helemaal niet.
Hoeveel dingen heb jij in huis waar op staat: Fair trade uit België?
Tim
-
deleted
Klopt. Heel erg weinig.Tim schreef: Hoeveel dingen heb jij in huis waar op staat: Fair trade uit België?
Ik kan mezelf er om die reden ook niet toe bewegen om m'n virtuele winsten op die spullen te berekenen ...
De winst zit altijd in de kosten waar we onze ogen voor sluiten.
G