Dat gedacht had ik ook maar de hendel zit wel buiten de warme zone, dus het zou kunnen, ik zeg wel zou kunnen dat het niet te heet wordt. in het andere geval moet ik de hendel naar onder brengen en 90° draaien, dat heb ik ergens al eens gezien en was ook wel strak. maar dan moet ik met een staaf een of twee sluitingen voorzien blind achter de plaat waar nu dus de hendel zit maar dan niet meer en dan onderaan waar het kouder is de hendel plaatsen.Denk je dat je de deur nog open kunt krijgen om de kachel bij te vullen? Ik ben enigszins bevreesd dat je je handen brandt aan of bij de hendel om de deur te openen....
Ik kan aan de achterkant nog altijd een iets of wat isolerend materiaal zetten zoals een hard hout,dat help .
Ik ga het in ieder geval proberen, dan weet ik het zeker. Zo zijn er ook geen uitstekende delen dat leek mij dan weer leuk.
Ik heb deze week een zotte kost gedaan want ik heb een plasmacutter gekocht, als ik die aan mijn cnc kan hangen dan kan ik de dxf mooi zelf snijden, zo is iets sneller uitgeprobeerd.