In geen geval vergroten. Ik probeer je te vertellen dat de vorm en het formaat precies goed is als je de opgegeven maten aanhoudt. Die schuine kanten maken de vuurkamer kleiner en dat is ook precies de bedoeling. Niets veranderen, als je dat doet dan loop je de kans dat het ding gaat roken. Het ding is heel goed maar uiterst kritisch, dat moet ik steeds opnieuw vertellen. En die schuine kant moet niet tot in het midden, de breedte van de poort als horizontale vloer houden. Je doet pogingen om dingen te compenseren maar in de maten die ik opgeef zit dat al verwerkt.marini schreef:Ja dat zie ik maar dan klopt mijn afmeting niet meer van de vuurkamer?Dan moet ik mijn stookkamer dus vergroten in functie van de schuine kant, eentje van 130mm volledig tot in het midden zou een verhoging van 65mm betekenen?stookkamer wordt dan: breedte 260mm hoogte 390mm lengte 520mm
Als je de buis van de p-channel gaat beperken in formaat doe dat dan aan het begin, niet aan het eind bij de poort. Je wilt beslist geen rare wervelingen op die plek.