Ik ben niet zo poster meer een lezer. Maar ik nu een jaar een kachel op CV en kom er achter dat ik dat niet helemaal correct geïnformeerd ben..
Maar dat ter zijde.
Er blijkt dus wele en thermomix ventiel tussen te moeten, zoals ik hier al gelezen heb. Alleen ik zit te hannesen met de aansluiting. Heb het forum al redelijk door gespit en allerlei plaatjes beken. Alleen werken de meeste met jullie met en buffer vat etc en dat heb ik niet.
Als een thermomix ventiel wil aansluiten klopt dan het onderstaande schemaatje? Hij krijgt dan onder de vloer bij een een eigen circuitje van in totaal een meter of 4, 22mm buis.

En wat voor merktype raden jullie aan? Ik ergens iets gezien bij duitse site "Laadventiel VTC312 ESBE"
En moet je zoiets ook bij je CV ketelplaatsen help dat ook? Daar moppelde een andere leverancier weer wat over..Maar ik hoor het nu liever van forum mensen.
En aangezien ik toch nog onder de vloer moet en het weer zomer is. En ik daarnaast zo wie zo nog wat aan de CV installatie moet doen. Doe ik het nu liever in keer goed.
gr
Hendrik