Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoeringen"
Moderator: Moderators
- peterberg
- Moderator
Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering
@Ed,
Het kan geen kwaad je op de lijst te zetten, als er een andere datum uitrolt die voor jou niet uitkomt dan haal ik je er wel weer af. Voorlopig ga ik er van uit dat de lijst van toeschouwers voornamelijk bestaat uit namen van mensen die de intentie hebben te komen. De vuile handen werkers is een ander verhaal, daar moet ik uiteraard meer van op aan kunnen.
Het kan geen kwaad je op de lijst te zetten, als er een andere datum uitrolt die voor jou niet uitkomt dan haal ik je er wel weer af. Voorlopig ga ik er van uit dat de lijst van toeschouwers voornamelijk bestaat uit namen van mensen die de intentie hebben te komen. De vuile handen werkers is een ander verhaal, daar moet ik uiteraard meer van op aan kunnen.
groeten, Peter
+52° 1' 47.40", +4° 22' 57.80"
-
migjes
heb me wel ingeschreven op de datumprikker.
maar ben nog aan het bijkomen van mijn antibioticakuur.
als ik datums zie begind het nog te duizelen.
zal het van de week eens afmaken.
maar ben nog aan het bijkomen van mijn antibioticakuur.
als ik datums zie begind het nog te duizelen.
zal het van de week eens afmaken.
- 12much
We hebben 20 inschrijvingen momenteel.
waarvan 6 nagenoeg (nog) geen voorkeur hebben uitgesproken,
het favoriete weekend op dit moment is: 19, 20 en 21 april met respectievelijk 68, 68 en 61% voorkeurstemmen.
Zegt het voort, zegt het voort...(Misschien moeten we een zak leem of een netje ecogedroogd brandhout als bonus uitloven voor het aanbrengen van een nieuwe inschrijver
)
Update:
En Migjes heeft de gemiddelden weer een beetje opgeschroefd voor dat weekend....70, 72 en 66%
waarvan 6 nagenoeg (nog) geen voorkeur hebben uitgesproken,
het favoriete weekend op dit moment is: 19, 20 en 21 april met respectievelijk 68, 68 en 61% voorkeurstemmen.
Zegt het voort, zegt het voort...(Misschien moeten we een zak leem of een netje ecogedroogd brandhout als bonus uitloven voor het aanbrengen van een nieuwe inschrijver
Update:
En Migjes heeft de gemiddelden weer een beetje opgeschroefd voor dat weekend....70, 72 en 66%
Never burn faster than your Wocket.
- Tim
Mooi,
Punt achter zetten!
Hier in de buurt is onlangs nog een strontkelder uitgegraven. Kijken of ik een aanhanger leem kan scoren.
Tim
Punt achter zetten!
Hier in de buurt is onlangs nog een strontkelder uitgegraven. Kijken of ik een aanhanger leem kan scoren.
Tim
-
Broekhoest
Als het de planning hier thuis toelaat kom ik ook graag. Niet in het bezit van gedegen kennis van kachelbouwen, ook weinig materiaal wat nodig zou zijn.
Wellicht kan er financieel iets gesponsord worden van mijn kant.
gr Harold.
Wellicht kan er financieel iets gesponsord worden van mijn kant.
gr Harold.
- 12much
Nou, ik zou zeggen: bezoek deze link en schroef het huidige aantal van 22 inschrijvingen op naar 23
waarvan 6 nog steeds geen voorkeur hebben uitgesproken,
het favoriete weekend op dit moment is: 19, 20 en 21 april met respectievelijk 68, 70 en 65% voorkeurstemmen.
(is het eigenlijk toegestaan om een topic zo nu en dan omhoog te tikken
)
waarvan 6 nog steeds geen voorkeur hebben uitgesproken,
het favoriete weekend op dit moment is: 19, 20 en 21 april met respectievelijk 68, 70 en 65% voorkeurstemmen.
(is het eigenlijk toegestaan om een topic zo nu en dan omhoog te tikken
- kockie
- Site Admin
- Contacteer:
Jij mag hier (bijna) alles, zo lang je maar geen ledboer wordt....
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Why should I work harder when I can work smarter
- benthuis
- Moderator
Boy,
Ik kan helaas nog niet zeggen welke data in maart en begin april ik kan.
Ik neem vanaf 15 april een maandje verlof, dus zijn de voogenoemde data voor mij ok.
Kan ik het daar bij houden? Lukt me niet om weer in te loggen in de prikker.
Of kan ik me gewoon voor de 3de keer aanmelden
?
Ik kan helaas nog niet zeggen welke data in maart en begin april ik kan.
Ik neem vanaf 15 april een maandje verlof, dus zijn de voogenoemde data voor mij ok.
Kan ik het daar bij houden? Lukt me niet om weer in te loggen in de prikker.
Of kan ik me gewoon voor de 3de keer aanmelden
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
- 12much
Van mij mag je hoor....je weet dat we entreegeld gaan betalen hey?Of kan ik me gewoon voor de 3de keer aanmelden ?
Maar, is natuurlijk helemaal goed, je mag het zo vaak veranderen als je wilt. Als het goed is kun je alleen jouw eigen afspraak wijzigen, weghalen en weer opnieuw invullen etc. Anders haal ik die er uit, vul je'm gewoon opnieuw in, roept U maar...
-
jwardenier
ik ben erg geintereseerd ,k had me in het verleden al eens voorgesteld [zelfvoorziener].toen zat ik met vragen omtrent isolatie en verwarmen doormiddel van fornuis ,ik ben nu wel erg laat en zal zeker gezien het aantal medewerkers niet meer mee kunnen helpen ,mocht er nog behoefte aan een werker zijn hoor ik het graag k heb geen ervaring maar zou die graag opdoen .gr John
-
Sandman79
Ik ben al aan het filmen, maar er moet ook iemùand zijn die barman speelt ofzo? afin er zal altijd wel wat te doen zijn denk ik?
- peterberg
- Moderator
John,jwardenier schreef:ik ben erg geintereseerd ,k had me in het verleden al eens voorgesteld [zelfvoorziener].toen zat ik met vragen omtrent isolatie en verwarmen doormiddel van fornuis ,ik ben nu wel erg laat en zal zeker gezien het aantal medewerkers niet meer mee kunnen helpen ,mocht er nog behoefte aan een werker zijn hoor ik het graag k heb geen ervaring maar zou die graag opdoen.
Ik kan je op de lijst van meewerkende toeschouwers zetten. Dan is er altijd wat te doen, een heleboel dingen zijn nu nog niet verdeeld en misschien is dat ook niet nodig. Hou er dus rekening mee dat je gewoon aangesproken kan worden om bijvoorbeeld koffie en thee te maken en de lunch klaar te zetten. Als we dit goed aanpakken kan het echt hardstikke leuk worden.
groeten, Peter
-
jwardenier
als mee werkend toeschouwer ,priema hoor koffie,thee zetten lukt me vast wel .ik zie er naar uit .zal ik dan ook de koffie en thee mee nemen en cakeof brood bakken laat maar weten wat ik kan doen .gr John
- peterberg
- Moderator
Nog geen idee, maar cake en/of brood bakken en meenemen lijkt me met zo'n gezelschap geen slecht voorstel.jwardenier schreef:als mee werkend toeschouwer ,priema hoor koffie,thee zetten lukt me vast wel .ik zie er naar uit .zal ik dan ook de koffie en thee mee nemen en cakeof brood bakken laat maar weten wat ik kan doen .gr John
groeten, Peter
- 12much
30 ingeschreven deelnemers!!!
Datum is dan inderdaad geprikt op 19 - 20 en 21 april, iedereen heeft als het goed is bericht gehad...
Respektievelijk 70 - 72 - 72% voorkeurstemmen, ongeveer 7 mensen nog geen voorkeur op die dagen hebben uitgesproken etc etc....
Volgens mij moeten we iets gaan bedenken voor de catering....
Datum is dan inderdaad geprikt op 19 - 20 en 21 april, iedereen heeft als het goed is bericht gehad...
Respektievelijk 70 - 72 - 72% voorkeurstemmen, ongeveer 7 mensen nog geen voorkeur op die dagen hebben uitgesproken etc etc....
Volgens mij moeten we iets gaan bedenken voor de catering....