Wat ik mij afvraag, mag de overstort rechtstreeks op de buffer, ik heb daar nl nog een gat van 3/4 vrij.
Vandaag 2 automatische ontluchters gescoord, die gaan er morgen russen.
Laddomat probleem?
Moderator: Moderators
- Chicken Power
Re: Laddomat probleem?
Beste Jan,
Ik zie dat ik een bijdrage met vragen van je gemist heb.
Is wat laat, maar beter dan nooit!
Ik had met Ed n.a.v. zijn vraag al telefonisch contact gehad, het overstort i.d.d. aan het vat dat verwarmt wordt (daar gaat de uitzetting immers optreden).
Groet, Cp
Ik zie dat ik een bijdrage met vragen van je gemist heb.
http://www.ecologieforum.eu/wiki2/index ... ondensklepJan. schreef:Wat doet zo'n laddomat eigenlijk?
Dat is een met houtpellets (dus niet pallets) gestookte ketel.Jan. schreef:en wat is die defro op de tekening?
Veel blijven lezen gedurende langere tijd.Jan. schreef:Het probleem bij mij is eigenlijk dat ik van verwarmingstoestellen helemaal niets begrijp. Meestal werkt alles net iets of helemaal anders dan ik in eerste instantie denk.
Die zit niet bij het ‘openvat’, maar voor de RVS spiraal in de 1000 liter boiler t.b.v. de Sanitair WarmWater voorziening.Jan. schreef:Wat ik ook niet snap op je tekening is waarom er bij een openexpansievat tevens een inlaatcombinatie gemonteerd is.
Is wat laat, maar beter dan nooit!
Ik had met Ed n.a.v. zijn vraag al telefonisch contact gehad, het overstort i.d.d. aan het vat dat verwarmt wordt (daar gaat de uitzetting immers optreden).
Groet, Cp
Verwijderd.