Dit wist ik al wel, het was alleen maar om een beetje te experimenteren, gezien het materiaal vd bak vertrouwde ik het niet helemaal,dus ik heb m inmiddels weer z'n oude functie teruggegeven.Maar was leuk om te merken en voelen dat het oppervlakte dat warmte afgeeft vergroot was.Het was eigelijk te kort om te kijken wat het met de kachelpijp-temperatuur deed.peterberg schreef:
De vuilnisbak er op is niet hetzelfde wat ik beschreven heb, het maakt alleen de binnenkant van de kachel groter. Die bak wordt dan ook warm, niet heet.
@ Gandalf, leuk dat je mijn ontwerpje hebt gemodificeerd.Ik zie dat je de bestaande achteruitgang benut.Ik wilde deze eigelijk "buitengebruik" stellen,middels deze af te sluiten met een deksel en de bovenaansluiting gebruiken voor de afvoer.Of is dit niet de bedoeling? Een beetje zoals onderstaand.Deze is niet helemaal op schaal, het is natuurlijk de bedoeling dat het verloopstuk hogere moet lijken, desnoods met een stukje pijp erbij
De te realiseren bell>>>> De vorm, kan ik deze zelf invullen en dien ik alleen een inhoud van 55 liter aan te houden?Ik heb het liefst wat hoger en dan rond van 25 cm of vierkant 30 bij 32 cm maximaal.
Gr. Pieke
Hoe krijg ik deze nou weg????Hieronder??