Vraag over de beste plaatsing van een rookkanaal
Moderator: Moderators
- kockie
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Vraag over de beste plaatsing van een rookkanaal
Ik zie een bergkachel niet als een knutselkachel. Het is een bijzonder doordacht concept met al z'n verbindingen. Geniaal bedacht. Dat mijn vrouw dat niet mooi vond was voor ons de reden om er wel aan te gaan knutselen, maar dat hoeft zeer zeker niet. Ik vind inderdaad een vraag over een open haard niet bijzonder ecologisch georiënteerd en als dat elitair gevonden wordt, zo zij het dan maar.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
-
ritsaert snijder
Kockie,
Nee een Bergkachel is geen knutselkachel. Ik bedoelde dat trouwens ook niet negatief. Zelfgebouwde kachel is beter. Is een Bergkachel trouwens ook niet, maar het ging hier om een breed scala aan verantwoorde kachels.
Ritsaert
Nee een Bergkachel is geen knutselkachel. Ik bedoelde dat trouwens ook niet negatief. Zelfgebouwde kachel is beter. Is een Bergkachel trouwens ook niet, maar het ging hier om een breed scala aan verantwoorde kachels.
Ritsaert
groet!
Ritsaert
Ritsaert
- kockie
- Site Admin
- Contacteer:
Het was ook niet tegen jou bedoeld....
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
-
ritsaert snijder