Ja dat is inderdaad 6 amp. Ik heb nog drie panelen van 190wp los staan. Die leveren op top 3,8 amp dus dat moet goed kunnen. Ik heb zelf maar weinig stroom nodig. Wel heb ik nog een Victron Multiplus die ik kan inzetten. Deze kan dan gekoppeld worden aan een accubankje en hiermee kan ik dan indien nodig extra amps inzetten. Over de stroomvoorziening maak ik me dan ook geen zorgenJan. schreef:Zo even tussendoor, is het electragebeuren afgezekerd op 6 ampére, zoals vaak op de camping?De electra gaat hier per plaats op een aparte meter. De eigenaar gaf aan dat deze terugdraaien met zonnepanelen.
Verwarming uitdaging bij wonen in een yurt
Moderator: Moderators
-
marcovp
Re: Verwarming uitdaging
-
marcovp
OK, de rocket heater is niet nieuw voor me. Ik wilde zoiets als eerder in mijn "gewone" huis. Ik denk dat ik nu maar de gok moet nemen om er een in de yurt neer te zetten. Ik heb gekeken en kom zat redelijk kleine kachels tegen gemaakt van oude gasflessen en zo te zien komt er geen rook uit de schoorsteen. Onder de noemer waar geen rook is, is geen vuur, moet ik het maar gaan proberen.
Nu nog de uitdaging om aan zo'n ding te komen. Hiervoor ga ik wel even een nieuw draadje starten.
Nu nog de uitdaging om aan zo'n ding te komen. Hiervoor ga ik wel even een nieuw draadje starten.
-
Jan.
Ik zit nu al op de camping in een tipi
Fotoos, fotoos,
Kun je hier een foto van de tipi plaatsen?
Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn kont te kussen.
-
marcovp
Jan. schreef:Ik zit nu al op de camping in een tipi
Fotoos, fotoos,
Kun je hier een foto van de tipi plaatsen?
Edit: die fotos hou je nog tegoed. Met de webcam is het niet echt mogelik een goede foto te maken wegens een te kleine beeldhoek.