Zoals bvb dat "ding" koppelen aan een bestaande kachel of WW (zoals de mijne
Enkel de tijd en andere kopzorgen houden me van het uitproberen af.
Onder andere een schuur bouwen om al mijn hout en CZ uit mijn garage en werkplaats te krijgen.
Moderator: Moderators
Ik ga pas naast mijn schoenen lopen als ik je vriendin mag leren vuurtje stoken.Niet naast je schoenen gaan lopen hé Michel!
Je moet zelf de slingers ophangen in het leven, een ander doet het niet voor je.Enkel de tijd en andere kopzorgen houden me van het uitproberen af.
Michel, polijst de mal goed en werk hem echt srak af!Er is een ijzeren draadeind aangebracht waarmee de binnenmal snel te lossen m.b.v. een slag gewicht.
Zeker, ze hebben soorten die hogere temperaturen aankunnen, maar die hebben, buiten een hogere prijs, ook nog andere eigenschappen. Vaak heeft het materiaal dan namelijk ook een betere warmtegeleiding, en dat wil je nu juist niet.michel schreef:Ook ga ik morgenmiddag een paar zakken vuurbeton halen. Als ze 1400 graden beton hebben, dan neem ik die mee.
Ja, kijk eens hoe ze brons en gietijzer gieten de "cire perdu" methodeAls je met een schroefbare buitenmal werkt, is het misschien wel een idee om met een 'verloren' binnenmal te werken