rocket/wocket opzetstukken

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

Plaats reactie
David86

rocket/wocket opzetstukken

Bericht door David86 »

Als ik het forum doorspit word er veel geschreven over rockets en wockets. Ik ben een buitenkeuken in elkaar aan het knutselen op basis van de rocket "technologie" en wou deze zo multi inzetbaar maken als mogelijk. Om er dus zoveel mogelijk gebruik van te kunnen maken. Dat vraagt dus om opzet stukken voor de rocket/wocket

Ik gebruik een simpele j rocket in een gemetselde kolom gevuld met vermiculiet.

Ik ben bij het zoeken eigenlijk alleen het wok opzetstuk tegen gekomen van 12much. (die een pan van een mm dik kan lassen, iets wat thuis met een electrode apparaat wat lastig is :( )

Ik wilde eigenlijk de mogelijkheid hebben om te koken, te wecken (minder vuur vereist) ,een terras verwarming en een oventje.

Opzet stukken voor frituren en distilleren zijn denk ik nog toekomstmuziek, hier is toch een zekere vlambeheersing voor nodig..

Gebruikt een van de heren zijn wocket/rocket geregeld om te koken/anders ? heeft u foto's/ ideeën voor opzet stukken?

ik hoor het graag, maar zie het nog liever :)

Groeten,
..
kockie
Site Admin
Contacteer:

Re: rocket/wocket opzetstukken

Bericht door kockie »

Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
David86

Bericht door David86 »

En zie daar het antwoord op al mijn vragen , mijn dank is groot kockie.

Groeten,
..
kockie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door kockie »

Uw nederige dienaar groet u
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie