peggy schreef:nu willen we dit wel laten nakijken of het wel degelijk gedaan is maar weten niet waar we hiervoor terecht kunnen,weet iemand raad?HET HEEFT GENOEG CENTJES GEKOST.alvast bedankt
Afgelopen zomer 3-jaar geleden heb ik het ook laten doen met eps + latex bindmiddel.
Ging om een vrijstaande semi bungalow gedaan door 3-man van 9.00 tot 16.00 uur en ik
was er de gehele dag bij en wees ze twee maal op dingen die ik gedaan wou hebben, wat
niet in het bestek stond. (koffie en een gebakken ei op brood doet wonderen) Ondanks dat
ik vond dat het goed gedaan werd heb ik twee controlle tips voor je; Haal op een paar plaatsen de hoekpan eraf en zie of de korrels tot helemaal boven in de spouw zitten, een andere tip (2de) is om met een infrarood thermometer op een x-aantal plaatsen je binnen muren te meten, heb geen of te verwaarlozen verschillen, is er niets aan de hand, zijn de verschillen te groot, dan zit er op die plekken niets waardoor de kou dus doorslaat naar de binnenmuur. Letwel dat je huiskamermuren een andere waarde aan geven dan bv. slaapkamer
of andere ruimtes waar minder wordt gestookt.