Hier 22 weer of zal ik mezelf nu 6 noemen, naar mijn nieuwe streefverbruik?
De mechanische ventilator was ook niet erg zuinig dus die staat ook permanent uit, dat moet ik er wel bijvermelden. Dan maar raampje open af en toe. Maar de pomp boven op zolder voor de vloerverwarming in de badkamer komt misschien wel in aanmerking voor vernieuwing. Dus dank voor de tips! Dit is een vrij oude pomp die al in het huis zat en geplaatst is twee bewoners voor ons. Dit is voor ons hoofdverdachte slurpverbruik nr. 1.
De pomp beneden in de kelder voor de benedenvloer is destijds door onze eigen loodgieter aangeschaft en dus wel relatief nieuw. Ik hield me destijds helemaal niet bezig voor welke pomp we zouden kiezen maar ik geloof niet dat het een hele slecht is of wel? Ik post een plaatje van de relatief nieuwe en later ook een van de oude voor wie het interesseert.
C om je vraag te beantwoorden; we hebben eerder (net na de verbouwing) tijdens de zomermaanden ontdekt dat de vloerverwarming van de badkamers niet reageerde op de thermostaat en dus op een of andere manier aan bleef. Dat is toen verholpen. Details ken ik echt niet want ik moet eerlijk bekennen dat het me toen allemaal nog niet zoveel interesseerde.