Maar goed, na de lachkramp,
het was volgens mij een dubbele tuindeur:
Gokken of ik dat plaatje overgepoot krijg.
Groet, Cp
Moderator: Moderators
Had je zeker over mijn posting heen gekeken waarin ik al sprak van kantelhoogte! En Bas is Bas-Hilversum op het forum en daar komen die buffers weg.Tim schreef:Effe teruglezen komiek, er wordt niet gesproken over een type deur.
Nope, haha.Tim schreef:Of zoals jij zou reageren: onvolledige vraagstelling, beantwoord mijn vragen, etc etc......![]()
![]()
De grootste van zijn 2 buffers, daarom begreep ik dat jij zijn draad niet voor de geest hebt.Tim schreef:Maar uit jou reactie begrijp ik dat het om zijn eigen buffer gaat.
Ja, daar waren we op de vorige bladzij al uit.Tim schreef:Dan idd geen probleem.
Als je ervan uitgaat dat je hem eerst helemaal binnendraagt.Erikvr schreef:@ Tim
Ook binnen is de vereiste vrije ruimte 3,078 m
Inderdaad. Zoals die van Echternach ...Chicken Power schreef:Ja zeg, we gaan d'r nog eens een echte processie van maken!
Groet, Cp
eehm, volgens mij is op iedere plek die vrije ruimte nodig als je hem gaat kantelen. Als je dat in de deuropening gaat doen zal het niet gaan lukken..Gandalf schreef:Als je ervan uitgaat dat je hem eerst helemaal binnendraagt.Erikvr schreef:@ Tim
Ook binnen is de vereiste vrije ruimte 3,078 m
Maar als je hem al begint recht te duwen van het moment dat het eerste punt door de deur is heb je minder nodig.
Michel zal nu snel uitrekenen hoeveel diepte we in dat laatste geval minimaal nodig hebben ...
G