@Robert,
geen idee

ze heeft het maar mooi te vinden haha
Je geeft ze liefde en aandacht. Vrouwen zijn bijzondere wezens. Ze kunnen je maken en breken.
Als ik jouw was zou ik ze extra veel aandacht geven en ze verwennen.
Vrouwen hebben een geduld van 3 jaar of meer om hun doel te bereiken, en jij?
Een goede zakenman heeft altijd een sterke vrouw achter zich staan.
weet ook niet of dat kan trouwens met verzekering en zelfbouw kachel en brandgevaar.
Verzekeringen zijn oplichters. Ik kan je daar iets over zeggen. Bij mij liep er een poesje over het afgebrande huis tijdens
de expertise van de verzekeraar. Hij vroeg aan mij : is dat poesje een raskat? Ik zei nee, hoezoo?
Van mijn contra expert hoorde ik dat als het een raspoesje was geweest de restwaarde
300 euro bedraagt. Een restwaarde wordt in mindering gehouden op de uitkering
Dat noem ik een vuile teringstreek. Want er waren wel 3 honden verbrandt.
Ik heb geen goed woordt over voor verzekeraars net zo goed als pensioenen op de AEX.
Donderdag a.s. is het D-day op de beurs. Let maar op. De beurs wordt wellicht stilgelegd.
Maar jouw pensioen is geen euro meer waardt. Hetgene waar je recht op hebt is grotendeels verdampt op 1 dag.
Oneerlijk voor jou want je mag je pensioen als werknemer niet zelf onderbrengen. Je hebt geen keus.
Je bent aan het sentiment van de goden overgeleverd.
maar bedoel je dat ik de pijp tegen de lamellen aan kan maken of zal ik daar 50 mm ruimte tussen laten?
als ik je goed begrijp zeg je lamellen aan de waterkantzijde lassen , dan tegen de onderkant van de tank een extra plaat lassen tegen doorstoken na lange tijd , en dan tegen die extra plaat weer lamellen ?
Doe maar 50mm ertussen, mag ook 100mm zijn. Beter niet strak ertegenaan.
Ja, dat laatste zeg je precies goed. Je kunt beter iets meer aandacht aan de kachel besteden door het aanbrengen van een extra verzwaring om doorstoken te voorkomen. Lamellen zijn alleen maar in je voordeel en zijn ook een catalist. Een lamel die op termijn wegrot is
niet zo erg als een watermantel die door begint te komen.
Veel bouw succes alvast.