rocket vraag

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

kockie
Site Admin
Contacteer:

Re: rocket vraag

Bericht door kockie »

Welke extensies bedoel je?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
account verwijderd

Bericht door account verwijderd »

jpg extensies en bestanden boven 1 mb.

De verbrandingskamer is vanavond overleden. Gesmolten/vervormd/opengescheurd bij de naad halverwege.
Da's een goed teken.
Verwijderd
kockie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door kockie »

jpg is gewoon toegelaten, bestanden boven 1 MB niet, anders is m'n hosting ruimte zo vol. Beter foto;s iets verkleinen. Enorm hoge resoluties zijn normaal gesproken niet nodig en maken het bekijken alleen maar t r a a g .
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
account verwijderd

Bericht door account verwijderd »

Ik zie het al,

Je moet de extensie achter het bestand aangeven. Ubuntu doet dit niet automatisch en zo weet de server niet wat het is.

Bij deze foto zie je goed dat de houtjes blijven liggen en niet naar onderen vallen, het rooster in de burntunnel is nog niet aanwezig
omdat het lasdraad op was, kon dus niet meer lassen om er nog een rooster in te maken.
Een betere trechtervorm of een iets andere opzet en een actief mechanisme zal wellicht de beste oplossing zijn.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Verwijderd
Plaats reactie