(paarden)mest persen

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Tim

Re: (paarden)mest persen

Bericht door Tim »

Kockie,

Een klein stukje. Tim jr. is in die vesting al tot ridder geslagen, moet je nagaan wat dat gaat worden. Zover ben ik nog lang niet :mrgreen:.

Tim
deleted

Bericht door deleted »

Tim schreef:Kockie,

Een klein stukje. Tim jr. is in die vesting al tot ridder geslagen, moet je nagaan wat dat gaat worden. Zover ben ik nog lang niet :mrgreen:.

Tim
Hoeveel generaties Timmen zijn er ? En welke ben jij nou?
gerard

Bericht door gerard »

Chicken Power schreef:
kockie schreef:Ik heb nog wel wat oude varkenshokken waar mensen in kunnen blijven slapen ;) al is een kippenhok natuurlijk toepasselijker!
Goh, ik zat er gezien de herstelling van mijn rug na een nachtje in een tentje bij de PPO meeting te Bierbeek eigenlijk hier aan te denken:
http://www.pensionkock.nl/frames.html
Kennelijk een andere tak van de familie, ze zijn niet echt gesteld op dieren.

Groet, Cp
@Cp Aangezien je je mogelijk gaat vergrijpen aan de Fryske drank, is het misschien raadzaam om in pensionkock kamer "de Lelie" te bespreken. In het filmpje laat men zien dat vanaf het bed je op je knieën redelijk snel de toiletpot kunt bereiken (men zoemt er nog eventjes op in) Dit voor het geval het ineens allemaal heftig begint te draaien en slikken niet meer helpt....

@Kockie Die familie van je heeft wel een grappige manier van prijsberekening. Als je in het pension een kamer bespreekt dan kost het je bv.:
Eenpersoonskamer met Douche en Toilet. 38. -- per nacht
Ga je dan ook nog daadwerkelijk gebruik van de kamer maken door er te gaan pitten dan betaal je:
voor een overnachting geldt een toeslag 5,- per persoon

Bij de pensions waar ik tot dusver heb overnacht, was het slapen altijd bij de kamerprijs inbegrepen......

groet,
Gerard
Laatst gewijzigd door gerard op 05 mar 2011, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
kockie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door kockie »

lol... je zult "een" moeten lezen als één, dan wordt het wat logischer... Anders zul je denken dat de kamers vooral in trek zijn bij de dames van lichte zeden en die zijn nu net niét welkom daar
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
gerard

Bericht door gerard »

@kockie,
En dat terwijl Cp als vrijgezel blijkbaar nou net zo van die romige billekkes houdt...

gerard
deleted

Bericht door deleted »

gerard schreef:@kockie,
En dat terwijl Cp als vrijgezel blijkbaar nou net zo van die romige billekkes houdt...

gerard
Ja daar heeft hij zich toch enigszins te kennen gegeven. "De kroon ontbloot" als het ware.
Maar had Michel niet een zelfgebouwde sleurhut met verwarming ? Is misschien iets voor Cp ?

G
Plaats reactie