Een klein stukje. Tim jr. is in die vesting al tot ridder geslagen, moet je nagaan wat dat gaat worden. Zover ben ik nog lang niet
Tim
Moderator: Moderators
Hoeveel generaties Timmen zijn er ? En welke ben jij nou?Tim schreef:Kockie,
Een klein stukje. Tim jr. is in die vesting al tot ridder geslagen, moet je nagaan wat dat gaat worden. Zover ben ik nog lang niet.
Tim
@Cp Aangezien je je mogelijk gaat vergrijpen aan de Fryske drank, is het misschien raadzaam om in pensionkock kamer "de Lelie" te bespreken. In het filmpje laat men zien dat vanaf het bed je op je knieën redelijk snel de toiletpot kunt bereiken (men zoemt er nog eventjes op in) Dit voor het geval het ineens allemaal heftig begint te draaien en slikken niet meer helpt....Chicken Power schreef:Goh, ik zat er gezien de herstelling van mijn rug na een nachtje in een tentje bij de PPO meeting te Bierbeek eigenlijk hier aan te denken:kockie schreef:Ik heb nog wel wat oude varkenshokken waar mensen in kunnen blijven slapenal is een kippenhok natuurlijk toepasselijker!
http://www.pensionkock.nl/frames.html
Kennelijk een andere tak van de familie, ze zijn niet echt gesteld op dieren.
Groet, Cp
Ja daar heeft hij zich toch enigszins te kennen gegeven. "De kroon ontbloot" als het ware.gerard schreef:@kockie,
En dat terwijl Cp als vrijgezel blijkbaar nou net zo van die romige billekkes houdt...
gerard