Je bent nu je eigen uitspraken aan het verwarren. Werkelijk niet aan de orde waarom ik mijn huiswerk nog beter zou moeten doen. Jij beticht die mensen eerst onterecht van frauduleus handelen, wat dus niet zo is!Tim schreef: Doe nog wat huiswerk en zoek eens op waarom ze korting krijgen als ze mest aanleveren met een hogere verbrandingswaarde.
Ik vindt dat erg kwalijk!
Dat ze korting krijgen? Ja het is tweeledig uit te leggen wat men onder een afzetprijs verstaat, misschien wel drieledig.
Bij een coöperatie is drie keer links ook rechts.
In der aard is het niet meer dan logisch dat men streeft naar een zo droog mogelijke mest, hetgeen bij pluimvee nu eenmaal wat gemakkelijker te organiseren is dan bij runderen. Ik vindt het niet vreemd dat men dan aandacht geeft aan lekkende drinkcups.
Lijkt me leuk en gezellig, ik had ook nog een idee ter vervanging van je IBC H2SO4 voor je vergister.Tim schreef:Laten we er dan op de klusdag maar eens dieper op in gaan.
Dat teruglezen klopt nog steeds, maar van de pot gerukt? Geen ruk>geen moer>geen bal.Tim schreef:Over kritisch teruglezen en van de pot rukken gesproken.Chicken Power schreef:Ik begin er steeds meer aan te denken dat jij kennelijk als kritisch wereldverbeteraar nog steeds niet in de gaten hebt, dat de powerplant waar jij rondloopt volgens hetzelfde systeem functioneerd. Die heeft werkelijk geen ruk met een ecologisch gedachtengoed te maken, maar alles met economie.
Tuurlijk heb ik als connaisseur een voorkeur, ik zou wel is een Fryks Hynder Whisky naast een usheitbier willen proeven.Tim schreef:Moet ik het sap meenemen, jij de vertering? Heb je voorkeur of voldoet biologisch sapje?
Groet, Cp