Hoi michel,
michel schreef:Speciaal voor jou een extra lettergrootte, duidelijker dan dit lukt nog niet.
Merci, maar bij de standaad lettergrote gaat het goed. Binnen de huidige kleurstelling van het forum is het contrast voor mij ideaal. Ik hoop niet dat dat bij een update veranderd.
michel schreef:Die euro 4 en 5 normen erbij halen, super interesant!!
Zo zie je maar, elk nadeel heb ook weer zijn voordeel.
Het geeft wel aan hoe complex de materie is.
michel schreef:Ik wist niet dat een kip niet kon plassen. Nu je het zegt. Hebben kippen
geen blaas en darmen?
Naar de spijsvertering: wel voormaag (krop), maag, lever, darmen, nieren en bijnieren, maar geen urineblaas. Waar Gandalf aan refereert, de Cloaca. Een gemeenschappelijke opening ter voortplanting, als wel voor het afscheiden van excrementen als faeces en urine. Maar dat is eigenlijk Kockies toko.
michel schreef:Dit is best een interesant onderwerp. Vooral omdat er legaal al zoveel mest wordt verbrandt bij instanties die dit wel gewoon legaal kunnen doen Er moet een makkelijke weg zijn omdit te kunnen doen. CP, wijs ons de weg.
Zeker, en ik denk dat er zeker nog wat aan studie te verrichten is, en het lijkt me dat daar absoluut nog kansen liggen!
De centrale waar Tim het over had is volgens het wervelbed principe, dat is ook al een ontwikkeling naar mestverwerking.
michel schreef:Pak je stok en maak een weg in de zee. (dit laatste komt uit de bijbel)
Is mij genoegzaam bekend. Waar ik over deze eigenschappen mocht beschikken, dan zal ik die eerst eens uitproberen op een ‘wonderbare spijziging’ op een forumdag.
Groet, Cp
Verwijderd.