Stookolie tank
Moderator: Moderators
-
emiledevoss
Stookolie tank
Hallo iedereen
Op dit ogenblik heb ik thuis een stookolie tank staan. Dit is helaas niet bepaald milievriendelijk is, waardoor ik beter kan overschakelen naar elektrische verwarming of gas. Ik heb zelf al eens rondgekeken, en blijkbaar is elektriciteit op dagtarief nog steeds veel duurder dan stookolieverbruik.
Zijn er tips
Groetjes
Emile
Op dit ogenblik heb ik thuis een stookolie tank staan. Dit is helaas niet bepaald milievriendelijk is, waardoor ik beter kan overschakelen naar elektrische verwarming of gas. Ik heb zelf al eens rondgekeken, en blijkbaar is elektriciteit op dagtarief nog steeds veel duurder dan stookolieverbruik.
Zijn er tips
Groetjes
Emile
- Chicken Power
Re: Stookolie tank
Verwijderd.
-
Wouter Gillis
CP,
Dat deze meneer/mevrouw ook op ecobouwers dezelfde vraag stelt valt naar mijn aanvoelen nog mee te leven, dat hij/zij ongegeneerd reclame maakt voor zwembaden en dit op diverse fora, vind ik minder fraai...
ik sluit me dus op basis van dit laatste graag aan bij "afgewerkt."
groet
Wouter
Dat deze meneer/mevrouw ook op ecobouwers dezelfde vraag stelt valt naar mijn aanvoelen nog mee te leven, dat hij/zij ongegeneerd reclame maakt voor zwembaden en dit op diverse fora, vind ik minder fraai...
ik sluit me dus op basis van dit laatste graag aan bij "afgewerkt."
groet
Wouter
- Chicken Power
Beste Wouter,
Delen wij niet alleen de voornaam...
Maar ik dacht, laat ik dat maar weer niet schrijven.
Groet, Cp
Delen wij niet alleen de voornaam...
Maar ik dacht, laat ik dat maar weer niet schrijven.
Groet, Cp
Verwijderd.
- kockie
- Site Admin
- Contacteer:
Reclame voor zwembaden? Ik heb alleen maar reclame voor dit forum gezien (tenminste op dit forum....) 
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Why should I work harder when I can work smarter
-
deleted
Kockie,
Reinaert de vos slaagt er ondertussen nog steeds in om reclame te maken voor zijn stookolietank-leverancier.
Ook op dit forum ...
Reinaert de vos slaagt er ondertussen nog steeds in om reclame te maken voor zijn stookolietank-leverancier.
Ook op dit forum ...
-
Wouter Gillis
hihi, prima opgelost!Reclame voor zwembaden? Ik heb alleen maar reclame voor dit forum gezien (tenminste op dit forum....)