hallo allemaal
wie kan mij vertellen of een platen wisselaar goed is in de warmte overdracht en of hij tegen chloor water kan
platen wisselaar
Moderator: Moderators
- kockie
- Site Admin
- Contacteer:
Re: platen wisselaar
Een platenwisselaar is gemaakt om warmte over te dragen. Daar zal die dus goed in zijn. Wel op de juiste capaciteit aanschaffen.
Of ze bestendig tegen chloor zijn, is afhankelijk van het gebruikte materiaal. "gewoon"rvs kan volgens mij niet tegen chloor, maar het lijkt mij dat er voor zwembaden best geschikte warmtewisselaars zullen zijn.
Of ze bestendig tegen chloor zijn, is afhankelijk van het gebruikte materiaal. "gewoon"rvs kan volgens mij niet tegen chloor, maar het lijkt mij dat er voor zwembaden best geschikte warmtewisselaars zullen zijn.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Why should I work harder when I can work smarter
- Tim
Christo,
Ik heb nog zo'n zwembad ding liggen. Wel occasie, dus niet nieuw. Paar kW. Bij interesse even pb.
Tim
Ik heb nog zo'n zwembad ding liggen. Wel occasie, dus niet nieuw. Paar kW. Bij interesse even pb.
Tim
-
Pigion
R.v.s type 316 kan goed tegen chloor.
Pigion
Pigion