Voor één van mijn grote hobby's ben ik op zoek naar boeken over decorbouw. Nederlands, Engels of evt Duits kan ik allemaal wel lezen. Frans of andere talen laat ik liever liggen.
Doel: meer te weten komen over de techniek achter theaterdecors om mooiere, betere en minder belastende, of meer herbruikbare decors te bouwen. Een van m'n laatste de decors bestond voor het grootste gedeelte uit pallets, waarvan een 3-tal piramides waren gebouwd, De piramidevormige achterwand was op een paar passtukken geheel herbruikbaar. Over de in het decor verwerkte leds zullen we het maar niet hebben op dit forum....
Gevraagd: boek(en) over decorbouw
Moderator: Moderators
- kockie
- Site Admin
Gevraagd: boek(en) over decorbouw
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
-
m.bouwer
Re: Gevraagd: boek(en) over decorbouw
Contact nemen met enthousiastelingen als Stichting Decorbouw Groot Arsenaal?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- kockie
- Site Admin
Ik heb al een hoop contacten in dezen, maar wil graag eens een goed boek lezen over dit onderwerp met achtergrondinformatie, ideeën achter de ideeën, theorie, tips and tricks etc.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
-
Ernest Dubois
Architectura & Natura heeft an aantal boeken over die onderwerp.
Werken, das leuk.