Ha Hans, Beste Bufferboost,
Bufferboost schreef:He Cp,
effe een kleine opmerking om vooral de leesbaarheid én toegankelijkheid van ons formum hoog te houden.
Zeer loffelijk streven! Kan niet anders dan dat onderschrijven.
Bufferboost schreef:Iets dat Kockie ook wel belangrijk vindt, toch?
Naar het klassieke communicatie ‘format’ lijkt mij de adressering in dezen, wat ongelukkig. Beetje ouderwetse manier van ‘een balletje opgooien’. Die stijlvorm is je dus niet onbekend.
Bufferboost schreef:Het valt mij op dat jij erg veel zg. harde returns toevoegt in je tekstblokken.
Ik ben nog van voor de tijd van VMBO’s en ROC’s. Ik heb nog steeds geen aanleiding om de inzichten van toen ten aanzien van het helder weergeven van tekstblokken in correspondentie, anders uit te voeren. Blijft zeer overzichtelijk en vooral leesbaar, ook toegankelijker voor mensen met bijvoorbeeld een visuele handicap.
Bufferboost schreef: Die worden daar m.i. onnodig lang door waardoor mensen die geen laptop van 40 x 180 cm. hebben (én geen ladder op hun bureau hebben staan) erg veel moeten scrollen

.
Een laptop met dergelijke ‘specs’ heb ik werkelijk nog nergens gezien. Waarbij ik nog mag aantekenen, dat een ladder op het bureau, ARBO- technisch gezien een ware draak is. En het bijbehorende energieverbruik lijkt me zeker niet ecologisch, dus die mensen ga ik zeker niet nader faciliteren.
Even zo voor diegene die deze site zonodig via een soort telefoon o.i.d. wensen te volgen, indien men werkelijk op de hoogte wenst te blijven, laat hen dan vervoegen naar een vaste locatie, waarbij men wel het volledige zicht kan verkrijgen, tegen de minste milieubelasting.
Bufferboost schreef:Zou het misschien
een tip zijn
om je layout
wat meer tot
essentiele alinea's
te comprimeren ...

?
Beste Hans, de ontwikkeling die je kennelijk gemist hebt, is dat ik in de laatste bijdrages, mijn alinea’s, zo goed als mogelijk tot 1 zin heb weten te beperken.
Hetgeen al een opgave op zich was…
Qua leesbaarheid m.i. veel beter dan de woordenkakkerij van de ‘breezergeneratie’, waarbij een stukje beschaafde interpunctie ook al niet meer aan de orde schijnt te zijn.
Je kunt w8ten tot je een 100g weegt, maar 1 ding is ckrs, ik doe er niet aan mee!
Bufferboost schreef:Overigens lees ik je bijdragen altijd met waardering en grote interesse!
Ik stel vast, dat dit gelukkig geheel en al wederzijds is!
Groet, Cp
Verwijderd.