Paul Joosten schreef: ↑08 mei 2021, 08:58
Gaat wat fout met de afbeeldingen, zie ze hier niet...
JantjeV8 schreef: ↑08 mei 2021, 11:12
Ik krijg de afbeeldingen ook niet te zien en wil zo graag mee kwijlen..
Ik heb de afbeeldingen op een andere locatie dan mijn NAS thuisgezet. Toch iets mis met jullie computers vrees ik

, maar hopelijk zien jullie het zo.
kockie schreef: ↑08 mei 2021, 09:28
Ik zie ze wel en m'n hart gaat er sneller van kloppen....
Ik heb afgelopen week de prijs van zo'n ding opgevraagd en de onderhandelingen met de directie hier maar gestaakt.... WAF is te laag helaas
De prijs is niet min, neen, maar goed spullen verliezen ook niet veel aan waarde... Verder stond hier voor privegebruik sowieso een groot tuinhuis met hondehok op het bouwprogramma, nog wat andere zaken zoals hottub / Sauna / Tuinmeubilair / Gevelbeplating.... Daar kan het toestel zich een heel stuk al mee terugverdienen. Plus nog wat zaken bij mijn vader / Stiefbroer / Wat vrienden / Buren /...
Woodmizer heeft ook een meer budget model, de LX50. Maar de mijne heeft een steviger bed, krachtiger motor, is al uitgerust met een snijcomputer (niet mogelijk op goedkopere modellen) net zoals de goedkopere modellen bij woodmizer ook niet kunnen uitgerust worden met een voorsnijder en electrische aandrijving ipv het draaiwielletje.
Andere merken die ik in overweging heb genomen waren Logosol. (computer uitbreiding enkel op de veel luidruchtigere benzinemodellen) en woodland Mills. deze zijn vaak goedkoper, maar ook weer geen voorsnijder / computer mogelijk.