Bericht
door luigi » 10 dec 2007, 22:48
Hello Kockie ,
Ik ben pas aangespoeld op deze Ecologieforum ( welke ik trouwens goed vind )
Ik heb vorig jaar een volledig domotica systeem geinstalleerd bij mijn dochter . Het systeem heb ik na lange zoektocht ( kijken , vergelijken , prijs-kwaliteit verhouding , estetisch uitzicht en gebruiksvriendelijkheid )aangekocht in een bedrijf rond Brussel ( ik vermeld geen namen , want weet niet als dit toegestaan is op dit forum )
Het is een 4draads - bus systeem en werkt zoals men kan noemen perfect , de temperatuurregelaars zijn per 0,2°C instelbaar .
Voorop programmeerbare dag en/of weekinstellingen volgens persoonlijk levensritme zijn voorzien , vakantie-instelling , via telefoon of GSM in en uitschakelen . IR bediening .
Als je de installatie zelf uitvoert en dus enkel het materiaal hoeft aan te kopen ( kabel , master , voeding , relais , drukknoppen en teperatuurvoelers ) mag je toch rekenen op een 4 à 5000 Euro aan materiaal .
Mijn dochter is er in ieder geval tevreden over ...
een aanrader dus ...
hello, hier ben ik , net als jullie op zoek naar ecologische alternatieve energieën , alle ideën zijn dus welkom . Zelfs combinaties kunnen tot goeie resultaten leiden .