jwardenier schreef: ↑11 jun 2020, 18:35
grasmaaien met de zeis gaat me steeds makkelijker af ,voor de rest kan ik niet veel
... zegt de Nederlandse John Seymour

.
Kockie, hoeveel werk kost het je en waar zit je grootste hobbel? Is het het modereren, het richting geven, het forum technisch up-to-date houden? Hoe heb je het gehost? Zelf op een servertje? Zo ja, is het te verhuizen naar iets wat wat meer gemanaged is zodat het minder tijd kost en met een druk op de knop te updaten is? Of is dat te gemakkelijker gedacht.
Ik heb erover nagedacht, maar mijn kennis van PHP / MySQL is te roestig. Zou ik wel bij kunnen werken, maar ik wil het liever niet. Ik hecht op het moment nog te veel waarde aan de flexibiliteit, het buiten zijn en moet al te vaak achter de PC voor de administratie enzo. Een andere reden waarom ik aarzel is de toon / richting van sommige discussies de laatste tijd. Niet iets van alleen hier, sinds een tijdje merk ik het op andere fora ook meer.
De stekker zou jammer zijn want het is een grappige club en er is zoals je zegt een schat aan informatie. Maar tegelijkertijd, soms moeten moeilijke besluiten genomen worden.
Wellicht nog even verder discussiëren hierover...
gr.,
Alef