Hallo allemaal, bij deze wil ik mij even voorstellen.

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
sterrenstof
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2018, 17:16

Hallo allemaal, bij deze wil ik mij even voorstellen.

Bericht door sterrenstof »

Mijn gebruikersnaam is sterrenstof. En als ik met een vraag zit, en dit opzoek op internet, kom ik vaak op dit forum uit.
Normaal gesproken ben ik niet zo actief achter de computer, en nog nooit lid geweest van een forum. Dus vergeef mij mijn onhandigheid als medegebruiker van dit forum.
Mijn interesses gaan vooral uit naar techniek en het is natuurlijk altijd mooi om zelf iets te maken.
Zo heb ik bijvoorbeeld van een oude compressor tank eens een vuurpot gemaakt met een spiraal erin om grote bak water (model speciekuip) van 1000 liter te verwarmen. Dit werkt aardig mooi, en in de winter zitten wij hier dan ook graag met vrouw en kinderen in.
Mijn volgende project is het hele huis te verwarmen met een houtkachel en buffervat op cv.
De basis hiervan is simpel maar om het goed werkend en veilig te maken, is dit toch aardig complex en vandaar dat ik ook veel op dit forum heb gelezen over de vele mogelijkheden hiervoor.
Hopelijk kan ik mijn kennis ook delen op dit forum.

Groeten van sterrenstof.
maarten martens
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 aug 2018, 21:27
Contacteer:

Re: Hallo allemaal, bij deze wil ik mij even voorstellen.

Bericht door maarten martens »

welkom sterrenstof,

als jij jouw hottub nu met een foto plaatst, kunnen weer veel mensen genieten en bij-leren
hoe doe je dat ?
hier : viewtopic.php?f=8&t=735

mvg
Maarten
"earth does not belong to us, we only borrow it from our children"

onafhankelijk holistisch bouwexpert
www.huisadvies.be
sterrenstof
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2018, 17:16

Re: Hallo allemaal, bij deze wil ik mij even voorstellen.

Bericht door sterrenstof »

20180112_172301.jpg
20180112_172322.jpg
Bij deze heb ik geprobeerd om twee foto's toe te voegen, ik zei al dat ik niet zo veel tijd in de computer steek.
Ben dus ook benieuwd of het gelukt is. . . . .
Als er nog mensen zijn die belang hebben bij wat meer gedetailleerde foto's kan ik die nog wel een keer maken en erbij plaatsen, met wat uitleg van het een en ander.

Gr. Sterrenstof
Gebruikersavatar
Paul Joosten
Berichten: 1123
Lid geworden op: 22 feb 2013, 13:49
Locatie: Zuidwending / Veendam
Contacteer:

Re: Hallo allemaal, bij deze wil ik mij even voorstellen.

Bericht door Paul Joosten »

Hoe houd je de temperatuur onder controle? Het ziet er met al die damp wel erg warm uit. Meer foto's, bij daglicht wellicht, zeer welkom!

Voor wat het waard is: hier vind je mijn draadje over mijn op hout gestookte fornuis, hoe ik dat op mijn CV heb aangesloten en uiteindelijk helemaal van gas af ben geraakt.
"Try and leave this world a little better than you found it" [Baden Powell]
"Verbeter de wereld, begin bij jezelf"... [algemeen]
..."maar stop daarna niet en help ook een ander op weg!" [Paul Joosten]
https://duurzamehuizenroute.nl/locatie/ ... 05-veendam
Plaats reactie