Allereerst wil ik vermelden dat dit project al iets van 3 jaar loopt, maar ik door tijd, moed en financiële backup er tijden wel aan werk, tijden niet. Momenteel heb ik weer wat tijd en moed, dus gaan we verder. Ben momenteel bezig een omkasting te maken.
Ik weet niet meer hoe het kwam, maar ik wou zelf stroom en warmte draaien, onafhankelijk worden. Op zoek naar wat spullen vond ik al snel een generator en een kleine diesel, watergekoeld. Ik zal de komende dagen in tijdlijn wat proberen te posten, tot het klaar is

De eerste foto's: zo kocht ik de eerste motor. Deze is helaas overleden, omdat de koelkanalen in de kop verstopt zaten, zijn ze vol blijven staan en kapotgevroren. De body is verkocht aan een andere knutselaar. Ik heb nu de gay version van een kabouter gekocht. Hij was wel erg aardig. De Denyo kocht ik bij een opa die aan het opruimen was geslagen. Daarna vrij vlot een skid gemaakt. Trillingsdempers en een nieuwe spanslede gekregen van een maatje. Eerste run met de beschikbare middelen. Hierna is het wat stilgevallen. Polies bestellen, rekenen, weer papa worden, cursus elektro

Nu slapen,
Tim