De laatste opmerking(en) van Dirk Bauwens kan dan misschien wel richting Pennekes "Uiteenzetting over een systeem van voorwaardelijkheid"
Interessant figuur die Dirk Bauwens. Spijtig dat hij hier niet meer aktief is.
eco-nok
Moderator: Moderators
- Chicken Power
Re: eco-nok
Waarde Gandalf,Gandalf schreef:Spijtig dat hij hier niet meer aktief is.
Laat het zeer duidelijk zijn dat het niet aan dit forum ligt!
Ook elders is hij met publiceren gestopt, het laatste teken van leven heb ik in december op ecobouwers.be gezien.
Geen idee hoe het met zijn gezondheid is. De reeds zeer lang beloofde presentatie van de condenserende finoven komt ook maar niet van de grond.
Groet, Cp
Verwijderd.
- kockie
- Site Admin
- Contacteer:
Hmm, ja, misschien moeten we de titel "stroom draaien" maar aanpassen. De bedoeling is een forumonderdeel over het "oogsten" van zon, wind etc.Chicken Power schreef:Euh, beste kockie,
Er zit wel een beetje spanning in, maar deze draad heeft niks met 'stroom' van doen!
Groet, Cp
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Why should I work harder when I can work smarter
-
xychix
Dat was ook niet erg omdat het topic al 3 jaar lag te slapen in de dieper kerkers van dit forum, tot jij het beest wakker maakteChicken Power schreef:Euh, beste kockie,
Er zit wel een beetje spanning in, maar deze draad heeft niks met 'stroom' van doen!
Groet, Cp
(je hebt wel gelijk, lijkt me meer "verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik")
Of kockie moet "zelf stroom draaien" omvormen naar "zon oogsten" maar waar blijven de verhalen van de kubota's en stoommachines dan?
-
Jan.
Zou dit zo'n ijskastproject zijn?
Weet niet wat het is.
Aan het begin van dit topic bekroop me een raar gevoel over een bepaald persoon.
Statistieken zijn de grootste leugenaars cq verdraaiers.
Onderzoekers produceren de uitkomst zoals die bijvoorbaat bepaald is.
En nu dan de nok zonne collector.
De warmte die onder de pannen door naar boven stroomt. ???
De warmte die vanuit huis in de nok verzameld. ???
Volgens mij is dit echt een super uitvinding. Een soort wtw systeem.
We hebben eens een woning gebouwd, waar de eigenaar zelf dit systeem heeft gemonteerd en dan iets anders dan de gekaapte en hier besproken uitvoering.
Bestaande uit een gegalvaniseerde dubbelwandige buis over de hele nok.
Toen ik de eigenaar jaren later weer eens sprak beweerde hij dat dit systeem vele malen meer warmte opbracht dan dat hij zelf kon gebruiken.
Weet niet wat het is.
Aan het begin van dit topic bekroop me een raar gevoel over een bepaald persoon.
Statistieken zijn de grootste leugenaars cq verdraaiers.
Onderzoekers produceren de uitkomst zoals die bijvoorbaat bepaald is.
En nu dan de nok zonne collector.
De warmte die onder de pannen door naar boven stroomt. ???
De warmte die vanuit huis in de nok verzameld. ???
Volgens mij is dit echt een super uitvinding. Een soort wtw systeem.
We hebben eens een woning gebouwd, waar de eigenaar zelf dit systeem heeft gemonteerd en dan iets anders dan de gekaapte en hier besproken uitvoering.
Bestaande uit een gegalvaniseerde dubbelwandige buis over de hele nok.
Toen ik de eigenaar jaren later weer eens sprak beweerde hij dat dit systeem vele malen meer warmte opbracht dan dat hij zelf kon gebruiken.
Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn kont te kussen.