Receptje: half cement, kwart klei en kwart (zilver) zand.
Kan de kop niet kosten zou je zeggen
Grz,
Holtere
Moderator: Moderators
Heb je een idee hoe ik hem zachter kan maken danLijkt mij een prima recept maar niet echt lekker zacht voor je zachte stenen.
Dat is een understatement wat mij betreft!! Geweldig resultaat zou ik zeggen. Ik ben er blij mee en ik hoop dat ik volgend weekend net zulke mooie testruns kan maken. Het materiaal begint zich al aardig op te stapelen in de huiskamer. Blij dat het meisje even iets anders heeft te doenNiet gek toch?
Dus de beste plaatst voor een warmtewisselaar zou dus haaks onderin de riser tpv de vuurkamer zijn?Die boven de riser klokte maximaal 933 graden Celsius, die van Ed Hotglass in de achterkant van de riser bleef steken op 1117 graden.
Je zou zeggen van wel idd.Dus de beste plaatst voor een warmtewisselaar zou dus haaks onderin de riser tpv de vuurkamer zijn?
Dat zou idd. kunnen.Zou je eens een testrun willen doen met bv. eiken of beuken?
Heb je nog wat over ter overname?Michel, we hebben nog een kleine honderd m3 eiken zitten en de elzenwal wast nog steeds door
Exact en die mogen best afhankelijk blijven van de vakmensen.Een kleine groep komt in de toekomst in aanmerking voor wkk's op hout.
Dat verschijnsel zie ik momenteel wel ja, maar dat is geen goed teken voor de ontwikkeling van de wkk's op kleine schaal.Exact en die mogen best afhankelijk blijven van de vakmensen.
Lijkt me toch wel verstandig om dit is te doen.Zou je eens een testrun willen doen met bv. eiken of beuken?
Hette gij nog 2-3m3 eikenhout over? dan kunnen wij is een test uitvoeren op een andere houtsoort? Goed idee?we hebben nog een kleine honderd m3 eiken zitten en de elzenwal wast nog steeds doo
Daar wil je niet gaan koelen, het vuur moet zich nog uit ontwikkelen.Dus de beste plaatst voor een warmtewisselaar zou dus haaks onderin de riser tpv de vuurkamer zijn?
Ja dat krijg je als het niet meer simpel kanNa 3000 uur lagers vervangen bij een stirling wkk is niet echt iets waar je als klant op zit te wachten buiten de 33 bar stikstof vulling in het carterhuis om.
Citaat:
Zou je eens een testrun willen doen met bv. eiken of beuken?
Lijkt me toch wel verstandig om dit is te doen.
Citaat:
we hebben nog een kleine honderd m3 eiken zitten en de elzenwal wast nog steeds doo
Hette gij nog 2-3m3 eikenhout over? dan kunnen wij is een test uitvoeren op een andere houtsoort? Goed idee?
Je hoeft het hout niet te brengen.