@Peter,
En samen kom je tot iets moois. (Ik doe het meeste met tunnelvisie, vandaar die tunneloven.

)
Die tunneloven, daar heb ik mijn twijfels over. Ja, ik weet het, het ding brandt als een hellevuur enz. Maar als je het goed vindt schort ik mijn oordeel even op tot er metingen aan gedaan kunnen worden.
Peter, You are welkom.
Bijna kerstvakantie.
Misschien is het een idee om eerst de wkk draaiende te hebben zodat ik wel of niet tevreden kan zijn over het electisch vermogen wat eruit komt.
Als dat vermogen enigszins naar behoren is, dan kunnen we een meting doen met de Tiesto, dan heeft het voor mij ook meer funcionaliteit.
De tunneloven is vrij goed, maar bewezen door metingen te doen is het nog niet, dus inderdaad het is gebruikelijk om het oordeel op te schorten zolang
je geen cijfers kan inzien.
Het is een bodemstoker in een stenen tunnel omgeven door isolatie. Zo heet heb ik een kachel nog nooit gekregen, vandaar dat ik wel
positief ben en ook de korte schoorsteen, minder dan 3 meter geeft aan dat het vanzelf gaat.
Wat denk jij dat het nadeel is van een tunneloven?
Het is me duidelijk waarom je een spleet in de vloer van de rocket bell hebt gemaakt, als de metingen positiever zijn, dan heb je tastbaar bewijs.
En onderschatten doe ik je nooit, maar ondervragen wel