Tim,
Sorry, er moest staan, in een stalen tank, dit om de ballon overeind te houden. Op het werk zit er 3000m³ onder de ballon. Thuis ben ik spul aan het sparen, nog niets gebouwd. Ik moet nog een oplossing hebben voor gratis verwarming tot 40graden. Liefst strak 40 graden, dag en nacht, 365 rond.
3000m3 gas, wordt dit bijgevoegd met aardgas of draait er een catterpillar op?
Gratis verwarming, strak 40 graden.
Ik denk dat je broedkippen moet gaan houden. Deze maken een nestje op je tank en houden de tank precies op temperatuur.
Zo dom is dat nog niet. Je moet er geen haan bij hebben, die kakelt in de ochtend, dan is heel de buurt wakker.
Die broedkipjes, daar heb je geen last van, wienerdotten zijn mooie kippen.
Ik ga het niet comprimeren, gewoon een grote trekkerband met wat tegels erop. Of twee banden, etc. Ik wou eerst een compressor gebruiken van een airco, maar die dingen gaan allen kapot als je het gas niet behandeld. En behandelen kan nooit uit bij deze volumes.
Gas comprimeren zou ik dan het liefst met de energie van een zonnepaneel doen.
Zo'n bacterie is net een baby, rust, reinheid en regelmaat. Eten, slapen en een lekker warm bedje.
Je zou er bijna van gaan houden, die lieve kleine beestjes.
Ik bedoel niet die meisjes. De cultuur is veel meer met mens en milieu bezig.
Was een grapje. Het is een mooie cultuur ze zijn volgens mij vooral vindingrijk door de armoede, tevens
heb je ook nooit last van dit volk, ze zijn niet irritant, ze vinden zichzelf niet geweldig, ze intimideren anderen niet, ze zijn niet geweldadig etc. Deze mensen kun je er best bij hebben.