chathanky schreef:Na een tijd terug komen valt het ook niet altijd mee om lange onderwerpen geheel te lezen.
Absoluut waar. Ik heb ooit ergens in het verleden gemist dat Brit een man was, en ik ben nog niet terug op het niveau, dat ie nu een paar eilanden verderop zit.
chathanky schreef:Ik lees vak het eerste en val dan in op de al gegeven reacties.
Dat is precies het probleem, wat jij het eerste leest is het laatste gepubliceerd.
chathanky schreef:Om geheel opnieuw een reactie geven heeft ook vaak geen zin meer.
Naar elders heb je absoluut gelijk, zou het hier eens anders beschouwen.
chathanky schreef:Vaak zijn er wel meerdere wegen om tot een oplossing te komen. En ja zowel hier als voor m`n vak kom ik soms met kritiek. Het zogenaamd de koe in z`n kont kijken.
Ook mee eens, maar ik verg daarin wel een discipline en een goede basale kennis. Zo ga je nu weer lek met ‘de koe z’n kont’.
In de vergealgemenisering en de toegenomen vervlakking van de hedendaagse consument, hetgeen men ook als de "Albert Heijn- vertrutting" kan benoemen, ben je dus het biologische zicht helemaal kwijt dat een koe per definitie vrouwelijk is.
Ten hoogste zou je haar, of met een charmantere term ‘heur’, in de kont kunnen kijken.
Hetgeen ik op basis van deskundigheid liever aan Kockie overlaat, maar ingeval van benodigde bijstand kunt u op me rekenen.
chathanky schreef:Vat het niet als vervelend op maar meer als houdt ze wakker. Ook ik vaar wel eens blind op zaken die niet helemaal "blijken" kloppen.
Waarvan akte.
chathanky schreef:Op het forum de zaak luchtig houden valt niet altijd mee. Mijner zijds altijd met respect voor een ander als dit ook wederzijds is.

Vriend, d’r is nog een hoop te doen. En ben je ook van plan om naar de toekomstige meeting te komen?
chathanky schreef:Vakidioten zijn over het algemeen eigenwijs is mijn ervaring.
Zou wel eens kunnen dat we beiden daar zeer tastbare exponenten van zijn.
Groet, Cp
Verwijderd.